اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار گیلان خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای آزادسازی سوسنگرد در گیلان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از برگزاری یادواره شهدای گیلانی شکست حصر سوسنگر همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد در این استان خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای آزادسازی سوسنگرد در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی عصر امروز در آستانه فرا رسیدن 26 آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد و آزادسازی این شهر در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با تبریک فرا رسیدن عید قربان اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف باید گرامی داشته شوند.
وی با تاکید براینکه به سالروز شکست حصر سوسنگرد باید پر رنگ‌تر پرداخته شود، افزود: شهید چمران از جمله شخصیت‌هایی بوده که همزمان با آغاز جنگ تحمیلی با تشکیل گروه‌های مردمی به مقابله با نیروی دشمن پرداخت.
رضوانی رهبری و رهنمودهای امام راحل فرمانده معظم کل قوا در آن زمان را تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: در حال حاضر بر سفره شهدا نشسته‌ایم.
معاون استاندار گیلان به بیداری اسلامی بین ملت‌های مسلمان اشاره کرد و بیان داشت: حرکتی که طی سه دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران صورت گرفته برای قیام و خیزش مردم مسلمان منطقه الگو و اسوه شده است.
وی موفقیت‌ها و پیروزی‌های حاصل شده را به برکت اطاعت از ولی فقیه و رهبری توصیف کرد و گفت: تجربه دوران دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود تا متوجه نعمت عظمای ولایت فقیه شوند.
رضوانی اتحاد و انسجام مسلمانان را سبب به ثمر نشستن قیام ملت‌های مسلمان دانست و خاطرنشان کرد: ولایت فقیه یک نعمت بزرگ الهی برای نظام اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه موضع‌گیری شفاف، به‌موقع و قابل فهم و درک مقام معظم رهبری دفاع مقدس را از غربت نجات داد، اذعان داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید گیلان تلاش‌های موثری در حفظ دستاوردهای دفاع مقدس در استان انجام داده‌اند.
رضوانی موج بیداری اسلامی را برگرفته از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: تاثیر انقلاب اسلامی را در حال حاضر در منطقه می‌بینیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان دوران دفاع مقدس را سرمایه‌ای عظیم برای نسل‌ها و عصرهای مختلف عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس پایه حرکت‌های آزادی‌بخش دیگر کشورها در منطقه شده است.
این مسئول به ویژگی‌های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: مردم کشورهای منطقه در حال حاضر برای آزادی‌خواهی به میدان آمده‌اند و می‌خواهند از بند استکبار رهایی یابند.
رضوانی دوران دفاع مقدس را حرکت بی‌نظیر ملت ایران در تاریخ این کشور توصیف کرد و اظهار داشت: در بخش گرامیداشت شهدا فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و باید درباره رزمندگان، آزادگان، ایثارگران و جانبازان نیز این امر اتفاق بیفتد.
معاون استاندار گیلان گرامیداشت کسانی که در دفاع مقدس نقش اساسی داشتند را سبب توجه نسل جوان به این موضوع ذکر کرد و گفت: نسل کنونی جامعه باید بداند با گذشت زمان ایثارگری‌ها و مجاهدت‌ها در راه خدا فراموش نمی‌شود.
این مسئول با تاکید بر گرامیداشت شهدای گیلانی شکست حصر سوسنگرد و آزادسازی این شهر در تمام شهرستان‌ها، متذکر شد: برگزاری این برنامه‌ها برای جوانان که زیر تاثیر هجمه سنگین تهاجم فرهنگی قرار دارند، تاثیرگذار است.
رضوانی با تاکید براینکه نباید بین خانواده‌ها و فرزندان آنها فاصله ایجاد شود، گفت: گرامیداشت دوران دفاع مقدس زمان مناسبی برای ترویج فرهنگ دفاع از مرزهای اعتقادی در مقابل هجمه فرهنگی دشمن است.
وی به هشدار مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن علیه ارزش‌های فرهنگی ما تلاش می‌کند.
رضوانی با بیان اینکه دشمن تخریب فرهنگ کشور را به صورت گسترده در دستور کار خود قرار داده است، اذعان داشت: دشمن می‌خواهد در ارزش‌ها و مقدسات جامعه رخنه کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول