اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران:

آمار طلاق موجب نگرانی مسئولان شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: آمار طلاق موجب نگرانی مسئولان شده است.

آمار طلاق موجب نگرانی مسئولان شده است
 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علیرضا جانبازی ظهر امروز در همایش خانواده موفق ویژه زوج‌های جوان در آستانه ازدواج اظهار داشت: اگر روشنگری‌های حضرت زینب (س) نبود، شاید عاشورا به فراموشی سپرده می‌شد.
وی بیان داشت: سخنرانی آتشین حضرت زینب (س) در کاخ یزید، قلب دشمنان را به لرزه درآورد و موجب آگاهی بخشی به مردم شد.
جانبازی با اشاره به اینکه امروز جامعه زنان باید این نقش را به معنای واقعی ایفا کنند، تصریح کرد: امروز نقش زینب‌گونه‌ها در جامعه اسلامی، حفظ عفاف است که می‌تواند حافظ خون شهدا باشد.
وی با بیان اینکه برگزاری این همایش‌ها باید به صورت کارگاهی باشد، یادآور شد: همایش‌های کارگاهی می‌تواند به افراد الگو بدهد.
مدیرکل امور اجتماعی و خانواده استانداری مازندران با اشاره به جمعیت مددجوی بهزیستی، گفت:  همایش‌ها باید به صورت مداوم برای آشنایی و بالا بردن سطح ادراک و شناخت زوج‌ها از یکدیگر برگزار شود.
وی ادامه داد: آموزش‌های مهارتی برای درک یکدیگر، ضرورت است.
جانبازی با اشاره به اینکه امروز طلاق از مشکلات سطح کشور و استان است که دغدغه مسئولان را در پی دارد، خاطرنشان کرد: نداشتن شناخت مناسب زوج‌ها از یکدیگر علت بروز پدیده طلاق است که در این کارگاه‌ها می‌توان به درک بهتر افراد از یکدیگر کمک کرد.
وی با بیان اینکه آمار طلاق موجب نگرانی مسئولان شده است، بیان داشت: باید مهارت‌های زندگی را قبل از ازدواج آموخت و با آگاهی تشکیل زندگی داد.
این مسئول با اشاره به اینکه بیشتر برنامه‌های کاربردی توسط دستگاه‌ها انجام می‌شود با نظارت دفتر اجتماعی استانداری است، یادآور شد: دفتر اجتماعی استانداری مازندران پیگیر کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول