اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

جامعه دفاتر رسمی ازدواج و طلاق در مازندران تشکیل شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: جامعه دفاتر رسمی ثبت و اسناد، ازدواج و طلاق در مازندران تشکیل شود.

جامعه دفاتر رسمی ازدواج و طلاق در مازندران تشکیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سید علی‌‌اکبر طاهایی شب گذشته در نشست مشترک با سردفترداران ثبت و اسناد، ازدواج و طلاق مازندران اظهار داشت: شما از قشر فرهیخته، نخبه و افراد مجربی هستید که کار شما قانون‌گرایی، اجرای صحیح قانون و موضوع مرتبط با ثبت و اسناد و املاک و ثبت شرکت‌ها بوده و دارای شغل بسیار حساسی هستید.
وی افزود: امروز دشمن به مدد رسانه و عوامل استعماری بنا دارد هر پدیده زشتی که در نظام جمهوری اتفاق افتاده را بزرگ‌نمایی کند تا به ذهن جامعه ناکارآمدی نظام و مسئولان قوا را تداعی کند و برهمین اساس است که کلینتون خطاب به مردم ایران عنوان کرده که شما نیز همانند مردم لیبی قیام کنید تا از شما حمایت کنیم.
طاهایی بیان داشت: از اولین و موفق‌ترین تجربه سازمان ثبت و اسناد، تولد دفتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق بود و در 22 اداره بیش از 500 واحد دفترخانه رسمی ازدواج و طلاق این ماموریت حاکمیتی را انجام داده که در قالب تشکل مردمی اداره می‌شود که امنیت شغلی نداشته و از بیمه بازنشستگی نیز برخوردار نیستند.
وی تصریح کرد: در زمان مرحوم  زواره‌ای که قرار شد از محل درآمدها، کدی را برای ساخت و ساز اداره ثبت و اسناد و املاک اختصاص دهد به دلیل عدم دسترسی بعضی از استان‌ها به زمین مناسب این کار انجام نشد که بابل نیز که از قدیمی‌ترین واحد اداره ثبت با 80 سال قدمت برخوردار بوده از قافله عقب مانده است.
استاندار مازندران ابراز داشت: با توجه به اینکه بانک‌ها اعطای تسهیلات نداشته و مجوز خرید ملک نمی‌دهد  بر همین اساس بسیاری از دفاتر ما استیجاری بوده و سردفترداران ما با این مشکل مواجه هستند.
طاهایی ادامه داد: ما باید 70 هزار میلیارد تومان درآمد از ناحیه مالیات داشتیم که فقط 30 هزار میلیارد تومان داریم این درحالی است که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند بودجه باید بر مالیات مبتنی باشد نه مستقیم با فروش نفت و هزینه جاری کشور باشد.
وی تصریح کرد: دولت درصدد محقق کردن اصلاح و تحول در نظام بانکی، تحول در نظام مالیات و نظام گمرکی است که هدفمندکردن یارانه‌ها یکی از آن مواردی بود که رهبری تحت عنوان اصلاح الگوی مصرف بیان کرده و رئیس جمهور آن را اجرایی کردند.
طاهایی گفت: نظام جمهوری از اول انقلاب شاهد دشمنان درونی و بیرونی بود و دلیل پیچیده هم ندارد که قابل درک نباشد و امروز نیز در کانون توجه دشمن اسلام، انقلاب و مقام رهبری باشد چون اگر اسلام منهای ولایت فقیه داشته باشیم کشوری مثل ترکیه و عربستان خواهیم بود که پرچم اسرائیل بر فراز آن به اهتزاز درآمده است.
وی اذعان داشت: ما افتخار می‌کنیم که ایران تنها کشوری است که پرچم حضرت مهدی (عج) به اهتزاز درآمده است و دشمن امروز سعی دارد از بی‌تجربگی و کم‌تجربگی مدیران کشور سوء‌استفاده کرده و اقدام به ترور متفکران دینی و علمی ما  می‌کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول