اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد قزوین؛

آمار طلاق در خانواده امداد یک‌درصد هم نیست

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی /(ره) استان قزوین گفت: آمار طلاق در خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) حتی به یک درصد هم نمی‌رسد.

آمار طلاق در خانواده امداد یک‌درصد هم نیست
به گزراش خبرگزاری فارس از قزوین هدایت صفری صبح امروز در مراسم ازدواج 200 عروس و داماد که در سالن اجتماعات امامزاده‌ حسین برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد در موضوع ازدواج به صورت برنامه‌ریزی شده و مدون وارد شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا کمیته امداد کلاس‌های مشاوره را برای زوج‌های جوان تدارک دیده که در این کلاس‌ها آموزش زناشویی و همسرداری ارائه می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اضافه کرد: این کلاس‌ها شامل کلاس‌های پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج خواهد بود تا در شرایط مختلف زندگی به زوج‌های جوان خدمات مشاوره‌ای را ارائه دهیم.
وی تصریح کرد: در کنار این آموزش‌ها رویکرد کمیته امداد انجام ازدواجی آسان توام با عزت و سعادت خانواده های تحت پوشش است چرا که آنچه در کمیته امداد مهم است حفظ شان، آبرو و عزتمندی خانواده‌های تحت پوشش است.
صفری خاطرنشان کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری 500 فقره مساعدت در زمینه جهیزیه داشته‌ایم و در سال 89 این رقم یک هزار و 780 مورد بوده است.
وی گفت: امروز کمیته امداد به دنبال آن است که خانواده‌‌های تحت پوشش را توانمند سازد تا با این توانمندی‌‌ها روی پای خودشان بایستند و بتوانند هزینه‌های زندگی را با تلاش و سعی خویش تامین کنند.
وی تاکید کرد: رویکرد حمایتی کمیته امداد در این زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی است که در این راستا فرصت‌های شغلی ایجاد شده طی سال 90 دو برابر تعهد ایجاد شده است.
صفری یادآور شد: اقدامات فرهنگی کمیته امداد نیز تاثیرگذاری لازم را داشته و قطع یقین این حرکت استمرار می‌یابد چرا که بررسی آمارها نشان می‌دهد با فعالیت‌های انجام شده میزان طلاق در خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حتی یک درصد هم نمی‌رسد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول