اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و دانش‌آموزان؛

یادواره شهدای دانش‌آموز باشت برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور گسترده مسئولان و دانش‌آموزان و خانواده‌های ایثارگران، یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان باشت برگزار شد.

یادواره شهدای دانش‌آموز باشت برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، پیش از ظهر امروز خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان در مراسمی یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز این شهرستان را گرامی داشتند.
بر پایه این گزارش حضور جوانان در این مراسم بسیار چشمگیر بود و حال و هوای خاصی به این مراسم معنوی بخشیده بود.
امام جمعه باشت در این مراسم اظهار داشت: ما مدیون رشادت ها و جانفشانی‌های شهدای این آب و خاک هستیم.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی هدف از برگزاری این یادواره‌ها را آشنایی نسل جوان با اهداف و تفکر شهدا بیان کرد و گفت: باید از رفتار و کردار شهدا درس بگیریم.
وی با اشاره به اینکه روش و راه ما باید مطابق حرکت و مسیر شهدا باشد، ابراز داشت: وظیفه ما تداوم و ادامه راه شهدا است تا در دنیا و آخرت سعادتمند شویم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت اذعان داشت: اگر از شهدا جدا شویم به انحراف کشیده خواهیم شد.
وی به پیام حضرت امام خمینی (ره) درباره شهادت حسین فهمیده اشاره کرد و ادامه داد: باید حسین فهمیده را الگوی زندگی خود قرار دهیم و درس ایثار و خدمت به وطن را از این نوجوان 13 ساله بیاموزیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت نیز در این مراسم گفت: این‌گونه برنامه‌ها و یادواره‌ها متعلق به خانواده‌های شهدای دانش آموز و فرهنگی است.
امیدوار رضاپور با بیان این‌که شهدای فرهنگی شقایق‌های همیشه جاوید عرصه تعلیم و تربیت هستند، بیان کرد: شهدای دانش‌آموز انسان‌هایی بودند که در سایه دولت قرآن پرورش یافتند.
وی ابراز داشت: شهدای دانش‌آموز کسانی بودند که از مدرسه عشق و با دفتر باور و کتاب اعتقاد و سلاح اندیشه فرامین حضرت امام را لبیک گفتند و با خون خود از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند و درس ایمان را به آیندگان آموزش دادند.
دبیر شورای آموزش و پرورش باشت اذعان داشت: آنچه انقلاب را زنده نگه داشته فرهنگ ایثار و شهادت است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول