اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید سعید قربان صورت گرفت؛

آماده سازی فضای بهداشتی عرضه دام در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان فضای بهداشتی عرضه دام در جنوب تهران آماده سازی شد.

آماده سازی فضای بهداشتی عرضه دام در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با فرار سید عید سعید قربان 5 هزار و 800 متر مربع فضا برای عرضه و قربانی کردن بهداشتی دام در جنوب تهران آماده سازی شد.
شهردار منطقه 15 در این ارتباط در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در بزرگراه امام رضا (ع)، نرسیده به سه راه سیمان، جنب توان گاز به عنوان جایگاه عرضه دائمی دام در محدوده منطقه دایر است که با هدف سهولت دسترسی شهروندان، زمینی به مساحت 800 متر مربع نیز به فاصله 200 متری این جایگاه در باند کند رو بزرگراه آماده شده است. 
مجتبی یزدانی افزود: جایگاه یاد شده دارای 16 آغل با ظرفیت نگهداری 3 هزار راس دام، دو قربانگاه مجهز و کاملاً بهداشتی، 20 مخزن بازیافتی و 10 مخزن یک هزار 100 لیتری مخصوص زباله‌های تر و یک هزار متر مربع پارکینگ آماده شده است و پنج تیم سلاخ مجرب، دامپزشک، گروه‌های اجرائیات، کلانتری، پلیس محله، اورژانس و آتش نشانی نیز در شب و روز عید در محل مستقر می‌شوند و هماهنگی‌های لازم نیز با پلیس راهنمایی و رانندگی به عمل آمده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: معاونت اجتماعی منطقه نیز به مناسبت عید سعید قربان با برپایی ایستگاه فرهنگی در مجاورت جایگاه یاد شده نسبت به برگزاری سامانه نشاط و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای شهروندان و به ویژه کودکان اقدام می‌کند.
یزدانی در ادامه عنوان کرد: در ایستگاه یاد شده با برپایی غرفه‌های گریم، نقاشی، مسابقه، اسباب بازی و ... علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، بروشور، اقلام فرهنگی و بسته‌های پذیرایی نیز بین شهروندان مراجعه کننده  توزیع می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا همچنین بنر، بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی با مضامین پیام تبریک عید سعید قربان و راهنمایی و معرفی جایگاه عرضه بهداشتی دام و ... در سطح محدوده منطقه نصب شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول