اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 کرمانشاه:

انقلاب‌های جهان اسلام دامن کشورهای اروپایی را گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 کرمانشاه گفت: انقلاب‌های جهان اسلام نشات گرفته از نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی ایران بوده و این انقلاب‌ها دامن کشورهای اروپایی و جهان مسیحیت را هم گرفته است.

انقلاب‌های جهان اسلام دامن کشورهای اروپایی را گرفته است
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، سید‌شهاب‌الدین زمانی‌علوی در مراسم زنگ نمادین نفی سلطه و مبارزه جهانی با آمریکا که پیش از ظهر امروز در هنرستان ام‌البنین نواخته شد ضمن تبریک گفتن عید قربان به مسلمانان جهان، اظهار کرد: انقلاب ما رو به پیشرفت و توسعه است و دشمنان همچنان در فکر توطئه علیه ایران هستند.
وی با اشاه به اینکه فکر باطلی است که احساس کنیم دشمن نداریم، ادامه داد: دشمنان برای ضربه‌زدن به ایران از هر راهی که توانسته‌اند وارد شده‌اند از  جمله راه‌های نظامی، اقتصادی‌، فرهنگی و‌... ولی به نتیجه نرسیده‌اند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان جنگ نرم فرهنگی را برای ضربه‌زدن به ایران طراحی کرده‌اند که این امر هوشیاری مردم را می‌طلبد؛ تا بار دیگر شمن را مغلوب خود سازیم.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 کرمانشاه اضافه کرد: انقلاب اسلامی درون انسان را متحول کرده است و دشمنان ایران این امر را درک نمی‌کنند و هر چند وقت یکبار از جبهه‌های مختلف وارد مبارزه علیه ایران می‌شوند.
زمانی‌علوی با بیان انقلاب و تحولی که در جهان اسلام در حال شکل‌گیری است، خاطر‌نشان کرد: انقلاب‌های جهان اسلام نشات گرفته از نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی ایران است این انقلاب‌ها دامن کشورهای اروپایی و جهان مسیحیت را هم گرفته است.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 کرمانشاه در پایان گفت: همه ما به ویژه دانش‌آموزان باید قدر این نظام و فضایی که در آن کار و فعالیت می‌‌‌‌کنیم‌ را بدانیم و باید از فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم.
‌در پایان این مراسم پرچم آمریکا توسط دانش‌آموزان هنرستان ام‌البنین ناحیه 3 کرمانشاه به آتش کشیده شد و دانش‌آموزان این مدرسه یک صدا با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خشم و نفرت خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام کردند.
 انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول