اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد برگزاری مراسم 13 آبان چهارمحال و بختیاری:

مردم عزت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری فارس: ستاد برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی از حضور حماسی مردم این استان در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان تقدیر کرد.

مردم عزت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در بخش‌هایی از این پیام آمده است: حمد و سپاس خداوند سبحان را که به همه ما توفیق داد با درک شرایطی که به رغم طرح‌ها، راهبردها و سناریوهای ساختگی استکبار جهانی برای ایجاد هراس از اسلام عزیز و طرح اتهام‌های واهی و دروغین علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی امواج انقلاب و بیداری فراتر از جهان اسلام قلب اروپا و آمریکا را نشانه گرفته است و سنگرهای نظام سلطه پی‌درپی به تسخیر ملت‌ها در می‎آید و وحشت و نگرانی سردمداران ظلم و استبداد استکبار جهانی را فرا گرفته مردم غیور و ولایتمدار استان اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان و آحاد مردم همراه و همصدا با اقیانوس بی کران و خروشان امت اسلامی، با حضور پرشور در تظاهرات ضداستکباری آمریکایی یوم الله سیزدهم آبان در سرتاسر استان، وحدت، اتحاد، همدلی و یکپارچگی ضد استکباری خود را حول محور ولایت فقیه به دنیا اعلام کردند.
این پیام می‌افزاید: فریاد رسای هم استانی‌های عزیز در یوم الله سیزدهم آبان و ابراز انزجار و تنفر از سیاست‌های ظالمانه و متکبرانه استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی عظمت و افتخار و اقتدار و عزت ملت اسلامی را در مقابل نظام سلطه و استکبار خون آشام جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب به نمایش گذاشت.
 ستاد برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه تاکید کرده است: اعلام پاسداشت وقایع سرنوشت ساز این روز تبعید حضرت امام(ره)، تسخیر لانه جاسوسی، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، حمایت از امواج خروشان بیداری اسلامی درمناطق اسلامی بود.
در ادامه این پیام تصریح شده است: بی‎شک تعظیم و نکوداشت یوم الله سیزدهم آبان توسط امت حزب الله استان چهارمحال و بختیاری در تظاهرات باشکوه ضداستکباری روز گذشته، بار دیگر حیرت جهانیان را برانگیخت و حماسه فدائیان ولایت را به نمایش گذاشت.
ستاد برگزاری مراسم یوم الله سیزدهم آبان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان از حرکت انقلابی خودجوش اقشار مختلف مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری در تظاهرات 13 آبان به مصداق حدیث شریف«من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل» تقدیر و تشکر کرده و از درگاه خداوند برای همه شرکت‎کنندگان اجر دنیوی و اخروی طلب کرده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول