اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عید قربان انجام می‌گیرد؛

استقرار اکیپ‌های بازرسی گوشت در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: اکیپ‌های بازرسی گوشت در عیدقربان برای خدمات‌رسانی به مردم مستقر می‌شوند.

استقرار اکیپ‌های بازرسی گوشت در آذربایجان غربی
شهرام دیلمقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت همشهریان و تأمین بهداشت عمومی جامعه، اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی و شبکه‌های دامپزشکی در سطح استان برای بازرسی بهداشتی و شرعی دام‌های قربانی در روز عید سعید قربان آماده هستند.
وی تصریح کرد: بازرسان بهداشت گوشت دامپزشکی را از نظر آلودگی به عوامل بیماری‌زا به ویژه بیماری‌های مشترک بین انسان و دام بازرسی می‌کنند.
این مسئول افزود: به همین منظور اکیپ‌های بازرسی گوشت از ساعت 7 صبح تا 13 ظهر آمادگی خود را در روز عید قربان جهت ارائه خدمات بهداشتی اعلام می‌دارند.
دیلمقانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در روز عید قربان عده‌ای از افراد سودجو و فرصت‌طلب به کشتار و فروش دام‌های مشکوک در میدان‌ها و چهار راه‌های بزرگ شهر اقدام می‌کنند لذا توصیه می‌شود دام‌های قربانی خود را در کشتارگاه دامی شهرستان و یا در محل‌های تعیین شده از طرف شهرداری‌ها و مشاوره با ماموران دامپزشکی ذبح کنند.
وی ادامه داد: بدیهی است اکیپ‌های سیار کنترل بهداشتی شبکه‌های دامپزشکی با استفاده کردن از عوامل انسانی مجرب وظایف خود را انجام می‌دهند.
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی اعلام کرد: ستاد اجرایی نظارت بر ذبح دام‌های قربانی مستقر در اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی در روز عید قربان آماده ارائه هرگونه راهنمایی و پاسخگویی به سئوال‌های شهروندان محترم است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول