اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بحث تکریم ارباب رجوع؛

دامپزشکی خراسان جنوبی در بین 49 دستگاه برتر شد

خبرگزاری فارس: بر اساس نتایج ارزیابی استانداری خراسان جنوبی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1389، اداره کل دامپزشکی در شاخص‌های خدمت‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع حائز رتبه برتر شد.

دامپزشکی خراسان جنوبی در بین 49 دستگاه برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی، معاون اداری و پشتیبانی دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار داشت: در این ارزیابی که برای نخستین بار از طریق سیستم نرم‌افزار تسما صورت گرفت اداره کل دامپزشکی با کسب امتیاز نهایی 180 در بین 49 دستگاه اجرایی رتبه برتر را کسب کرد.
رضا کورش‌نژاد افزود: از میزان رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه شده به عنوان یکی از مهم‌ترین ملاک‌های سنجش کارآمدی نظام اداری اشاره کرد و افزود: دامپزشکی استان با سرلوحه قرار دادن ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم و برخورد مناسب کارکنان با مراجعان و نهادینه ‌شدن موضوع رضایت‌مندی ارباب‌ رجوع در راستای ارتقای و حفظ کرامت مشتریان به عنوان یکی از برنامه‌های مدون در دامپزشکی یاد کرد.
وی  برگزاری جلسات متعدد و ایجاد راهکار و ساز و کارهای لازم در زمینه ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم و همچنین تلاش و کوشش کارکنان خدوم دامپزشکی در ارائه خدمت به دامداران در محروم‌ترین نقاط استان را در کسب این موفقیت حائز اهمیت دانست.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول