اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی ریگان خبر داد:

جلوگیری از کاهش دام با اقدامات دامپزشکی در ریگان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ریگان گفت: با نظارت کامل شبکه دامپزشکی در منطقه محروم تل‌پاسگاه ریگان از کاهش دام در این منطقه محروم جلوگیری شده است.

جلوگیری از کاهش دام با اقدامات دامپزشکی در ریگان
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الله جعفری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح واکسیناسیون دام‌های منطقه تل‌پاسگاه علیه بیماری‌ها اظهار داشت: خشکسالی‌های مستمر در مناطق عشایری و خشک شدن چشمه سارها و علوفه دام‌ها و بیماری‌های انگلی در مناطق عشایری موجب کاهش دام در این مناطق شده است.
وی افزود: اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از کاهش دام در منطقه پرجمعیت دام تل‌پاسگاه شهرستان ریگان موجب جلوگیری از کاهش دام در این منطقه شده است.
جعفری بیان کرد: استقرار دو اکیپ از شبکه دامپزشکی و توزیع داروهای آنتی‌بیوتیک و ضد انگل خوراکی دام به صورت رایگان از اقدامات جلوگیری از کاهش دام در این منطقه بوده است.
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ریگان افزود: با توجه به اینکه یکی از موارد کاهش دام بروز برخی از بیماری‌های انگلی است، بیش از 10 هزار مترمربع اماکن دامی در این منطقه علیه بیماری‌های انگلی سم‌پاشی شدند.
جعفری بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات در زمینه کاهش دام در این منطقه آموزش 40 نفر از دامداران در زمینه‌های مختلف در ارتباط با راه‌های جلوگیری از کاهش دام بود.
به گزارش فارس، منطقه تل‌پاسگاه شهرستان ریگان دارای 70 خانوار جمعیت است که بیشتر اهالی منطقه به کار دامداری مشغول هستند و در این منطقه بیش از 4 هزار رأس دام سبک نگهداری می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول