اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی استان قم خبر داد:

کسب رتبه برتر دامپزشکی قم در صنعت طیور

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان قم گفت: اداره‌کل دامپزشکی استان قم در بحث صنعت طیور، فرآورده‌های خام دامی و صنایع غذایی رشد قابل توجهی داشته و رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.

کسب رتبه برتر دامپزشکی قم در صنعت طیور
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، مهدی رفیعی محمدی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به نیاز اداره‌کل دامپزشکی استان قم به منظور تشخیص قوی و به موقع بیماری‌های دام و طیور، راه‌اندازی یک آزمایشگاه پاراکلینیک و آزمایشگاه تشخیص قوی در اولویت قرار داشت تا در زمینه تشخیص بیماری‌های دامی بتواند فعالیت خوبی داشته باشد.
وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم بیان کرد: در این سفر، راه‌اندازی این آزمایشگاه با عنوان آزمایشگاه تشخیصی مرکزی دام و طیور مورد تصویب قرار گرفت.
رفیعی‌ محمدی خاطرنشان کرد: این مصوبه با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبری به استان قم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرکل دامپزشکی استان قم گفت: در جریان سفر معظم له به قم، اداره‌کل دامپزشکی در زمینه فرآورده‌های خام و بیماری‌های دامی طرحی ارائه کرد که مورد تصویب قرار گرفت.
وی تصریح کرد: یک آزمایشگاه باید بدون نیاز تشخیصی مرتبط به کار دامپزشکی، مشکلات دامی را برطرف سازد.
رفیعی‌محمدی اضافه کرد: اداره‌کل دامپزشکی استان قم در بحث صنعت طیور، فرآورده‌های خام دامی و صنایع غذایی  رشد قابل توجهی داشته، به طوری که رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول