اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان در جمع راهپیمایان:

ولایت فقیه عمود خیمه دین است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان در جمع راهپیمانان 13 آبان، ولایت فقیه را عمود خیمه دین دانست و گفت: تمام توفیقات کسب شده ایران در طول 32 انقلاب اسلامی مرهون رهنمودهای رهبری است.

ولایت فقیه عمود خیمه دین است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در جمع راهپیمایان 13 آبان این شهر اظهار داشت: همواره در طول تاریخ حق و باطل با هم درگیر بودند و آمریکایی‌ها و نظام سلطه مظهر شیطان و باطل هستند.
وی با اشاره به اینکه بیش از هزاران نفر جنایتکار در سراسر دنیا وجود دارد، تصریح کرد: آمریکا در خط مقدم ظلم ستیزی در برابر ملت‌هاست و امروز شاهد از هم پاشیدگی استکبار هستیم.
استاندار گیلان ادامه داد: برکت خون‌های شهدا، جنبش‌های دانشجویی، ایستادگی مردم و رهنمودهای رهبری امروز به ثمر نشسته است و در بیش از 80 کشور دنیا جنبش ضد سرمایه‌داری وال استریت را مشاهده می‌کنیم.
وی با بیان اینکه ملت ایران در عرصه‌های مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی حضور دارند، ابراز داشت: امروز مردم با عشق به ولایت و بصیرت در صحنه حضور دارند.
سعادتی افزود: در مدت چند ساله حضور نظامیان آمریکایی در عراق و با به‌جا گذاشتن 10 هزار کشته و زخمی و نیز صرف هزاران دلار هزینه، امروز با ذلت از این کشور خارج می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: در دل اروپا و آفریقا، ما بیداری اسلامی را شاهد هستیم و جنبش بیداری در عربستان و بحرین ثمره تحولات و نشات گرفته از علم و بصیرت مردم است.
مقام عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که در صفوف به‌هم پیوسته ملت ما رخنه کند، بیان داشت: باید مراقب باشیم و با بصیرت و حضور در صحنه مسئولیت‌های خود را به درستی انجام دهیم.
وی اضافه کرد: اوباما در ادعایی مطرح کرده است که می‌خواهد دست به روشنگری بزند و اسنادی را در رابطه با بحث انرژی هسته‌ای ایران مطرح کند و برخی با شبهه‌افکنی و مطرح کردن ترور مسئولان سپاه کشور در صدد ایجاد اختلاف در بین دولت و مردم هستند.
سعادتی با تصریح بر اینکه غربی‌ها ایران را تروریسم معرفی می‌کند، افزود: آنها می‌خواهند با ورود به عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و ... کشور از اختلافات کوچک دولت سوء استفاده کنند.
وی ولایت فقیه را عمود خیمه دین دانست و یادآور شد: تمام توفیقات ما در طول 32 انقلاب اسلامی مرهون رهنمودهای رهبری است.
سعادتی اضافه کرد: ما شاهد بروز مشکلات در بسیاری از کشورهای جهان که رهبر ندارند هستیم ولی ما با داشتن رهبری عادل و مردمی و بصیر یکی از بهترین کشورها ا داریم و دین ما از بهترین ادیان دنیاست.
وی تاکید کرد: در فتنه 88 افرادی به ولایت و ارزش‌های اسلامی ما توهین کردند ولی ما باید با حضور خود در صحنه انقلاب و بصیرت از این اقدام‌های پلید جلوگیری کنیم.
استاندار گیلان اظهار داشت: راهپیمایی امروز همدلی ملت ایران و پیوند این روز با خیزش بزرگ اسلامی در خاورمیانه و پیام ایستادگی و مقاومت دانش‌آموزان و دانشجویان در سال 57 است.
سعادتی با اشاره به اینکه ایستادگی هر ملت در برابر ظلم و ستم پیروزی ملت را به همراه دارد، اذعان داشت: قیام هر ملتی که با ایستادگی و فرهنگ و اصول مبارزه همراه باشد هیچ شیاطینی نمی‌تواند در برابر اراده ملت بایستد.
در پایان این مراسم قطعنامه راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی توسط دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان قرائت شد.
در این بیانیه آمده است: موج تسخیر لانه شیطان که از تهران آغاز شد، امروز به فراز پشت‌بام سفارت رژیم صهیونیستی رسیده و هوای رسیدن به کاخ سفید درسر دارد.
این بیانیه می‌افزاید: کاخ‌های سفید و سازمان‌های سیا، هیچ‌کدام رنگ روح بلند آزادی و کرامت انسانی را تغییر نمی‌دهند و امروز چهره بشریت از جوش و خروش ضد شیاطین عالم، خون شهدا و فداییان این راه سرخ‌تر از گذشته است.
در ادامه این بیانیه با اشاره به مصادف شدن 13 آبان با روز جمعه ذکر شده است: این بار بهاری‌ترین روز تقویم عالم و روز موعود قلب‌های دردمند سالروز مبارزه با استکبار جهانی را در آغوش گرفته و جمعه‌ای با غریو فریاد دانش‌آموزان بیدار و انقلابی که با حضور در راهپیمایی 13 آبان گره خورده، تعطیل نیست.
در ادامه این بیانیه آمده است: آنچه این راهپیمایی و 13 آبان را مهم‌تر کرده، انعکاس فریاد مظلومانه و مقتدرانه شهدای دانش‌آموز 13 آبان 57 از جای جای جهان امروز است.
این بیانیه می‌افزاید: فریادی از التحریر، التغییر، لؤلؤ، منامه، بن‌غازی، طرابلس و تونس با لحن عربی از بین 99 درصدی‌های خیابان وال استریت، آتن، لندن، رم، پاریس و مادرید با گویش‌های خودشان به گوش می‌رسد.
در پایان این بیانیه عنوان شده است: ما اعضای جنبش دانش‌آموزی بر فراز منبر بلند و محکم جمهوری اسلامی به تمام دانش‌آموزان آزاده و مسلمان و غیرمسلمان جهان درود می‌فرستیم و حمایت خود را از شجاعت و آزادیخواهی آنها اعلام می‌کنیم و یادآور می‌شویم که درخت تناور و سترگ انقلاب اسلامی از خون نوجوانان شهید دانش‌آموزی سیراب شده که درس عزت و پایداری را در محضر حضرت مراد خویش خمینی کبیر (ره) بر سنگفرش خیابان‌های این کشور آموختند و با جوهر خون خویش امتحان دادند و عالی‌ترین نمره را از خداوند متعال دریافت کردند و امروز نسل حاضر که دست در بیعت رهبر و مقتدای فرزانه خویش امام خامنه‌ای دارد نیز نوید فتح و ظفر را فریاد می‌کند
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول