اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

سقوط کشورهای استکباری نشانه قدرت ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: تاثیرگذاری انقلاب و نظام ما بر ملت‌های آزادی‌‌خواه جهان به حدی است که حکومت‌های دست نشانده استکبار به ترتیب ساقط می‌شوند و این از نشانه‌های قدرت اسلام و ولایت فقیه در جهان کنونی است.

سقوط کشورهای استکباری نشانه قدرت ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بوشهر با اشاره به نتیجه هشت سال دفاع مقدس در عراق بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس در عراق دولت و ملتی را به وجود آورد که خود را مقلد مقام معظم رهبری دانسته و با بهره‌گیری از حقایق انقلاب اسلامی جلوی آمریکا و ایادی استکبار می‌ایستند.
وی نفوذ قدرت‌های بزرگ در مجموعه ایران اسلامی را بی‌تاثیر ارزیابی کرد و گفت: تاثیرگذاری انقلاب و نظام ما بر ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان به حدی است که حکومت‌های دست نشانده استکبار به ترتیب ساقط می‌شوند و این از نشانه‌های قدرت اسلام و ولایت فقیه در جهان کنونی است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: اگر ما نیروهای نظامی، بسیجی و عموم مردم وظیفه خود را در قبال اسلام، ولایت فقیه انقلاب و شهدا به خوبی بشناسیم، به یقین می‌رسیم که قدرت و توان نظام ایران اسلامی در جهان تعیین کننده بوده و موجب تغییرات عظیمی در تحولات منطقه و جهان شده است.
وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای حرکتی الهی، سرنوشت‌ساز و راهبردی برای انقلاب و نظام بوده و این می‌تواند موجب نشاط و سرزندگی نه تنها مردم ایران بلکه مسلمانان منطقه شده و ناامیدی دشمنان را به همراه داشته باشد.
جمیری افزود: تشکیل سپاه به دستور امام خمینی (ره) نشان از این داشت که این نهاد مقدس بتواند در سختی‌ها و ناملایمات پیش آمده برای انقلاب در خط مقدم باشد و کسی که می‌خواهد در آن خدمت کند باید دارای روحیه الهی باشد تا بتواند شرایط را تحمل کند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه دشمنان ما ضعیف نیستند، افزود: ایمان بالا و تبعیت از ولایت فقیه، قدرت و توان نظام ما را از دشمنان بالاتر نشان داده نه اینکه دشمنان ما ضعیف باشند.
وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) با آرمان‌های الهی و اسلام ناب محمدی (ص) حرکتی را آغاز کرد که این حرکت نه تنها سرنوشت ملت ایران اسلامی را دچار تغییرات اساسی کرد بلکه سرنوشت ملت‌های آزادی‌خواه را در سراسر جهان نیز متحول کرده است.
فرمانده سپاه شهرستان بوشهر نیز در این آیین گفت: در نظام مقدس ایران اسلامی پذیرش مسئولیت از طرف هر انسان پیرو ولایت فقیه نوکری مردم است و این مهم در سپاه و بسیج باید نمود بیشتری پیدا کرده و دارای اهمیت دوچندان شود.
یدالله مرادی خدمت در بسیج را از توفیقات الهی دانست و افزود: پیگیری و انجام امورات بسیجیان در این نهاد مقدس نیاز به تعامل و همکاری تمام اعضا بسیج و ادارات دارد.
در پایان مراسم طی حکمی از سوی فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر سرهنگ پاسدار یدالله مرادی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان بوشهر منصوب شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول