اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

خدمت زیر چتر ولایت فقیه افتخار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جدید عسلویه و سابق کاکی گفت: در نظام اسلامی ما امر خادمی بهترین افتخار است آن هم خدمت در زیر چتر نورانی ولایت فقیه است.

خدمت زیر چتر ولایت فقیه  افتخار است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد دوشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهر کاکی اظهار داشت: ما معتقدیم در نظامی که در راس آن مجتهدی مبارزه حکومت می‌کند داشتن عنوان، پست و مسئولیت یک فرصت است و نباید فرصت سوزی شود.
امام جمعه سابق کاکی افزود: عنوان یک نعمت و رحمت الهی در نظام جمهوری اسلامی است و باید از این فرصت استفاده کرد.
وی با حدیثی از معصوم(ع) گفت: فرصت از دست دادن غصه است و غصه آور و مسئولیت یک طعمه نیست که انسان حرص و ولع داشته باشد و لبه پرتگاه و گذر خطرناکی است و شیب تندی است که ترمز بریده شده است و اگر انسان مراقب نباشد و به خدا و ائمه اطهار متوسل نشود قطعا سقوط در انتظار اوست.
امام جمعه جدید عسلویه یادآور شد: در نظام اسلامی ما امر خادمی بهترین افتخار است آن هم خدمت در زیر چتر نورانی ولایت فقیه است.
هاشمی‌نژاد خاطر‌نشان کرد: همه ما زیر ذره بین دقیق خدا، ذره بین ائمه اطهار و زیر ذره بین وجدان و زیر ذره بین مردم بزرگ هستیم و نباید خشم داشته باشیم.
وی اضافه کرد: بهترین قاضی در جامعه اسلامی مردم هستند و مقام معظم رهبری فرموده‌اند که مردم از ما جلوتر هستند و در سفر اخیر به کرمانشاه هم فرمودند مردم از ما جلوتر هستند.
هاشمی‌نژاد گفت: ما زیر ذره بین مردم هستیم و مردم قضاوت می‌کنند و خداوند خطاب به پیامبر می‌فرماید به امتت بگو شما کار خودتان را بکنید و عملتان را انجام بدهد خداوند آگاه است.
این مسئول با تقدیر از مردم ولایتمدار کاکی و دشتی گفت: کرارا شنیده شده که شهر کاکی شهری است که در خط فلان است بله شهر کاکی درخط ولایت بوده و ولایتمدار است.
هاشمی‌نژاد تصریح کرد: چارچوب کار و فعالیت در نظام اسلامی را حضرت آقا مشخص کرده‌اند و هر کس در این چارچوب است ولایتمدار است و من دیدم و مشاهده کردم خیلی‌ها که می‌گفتند ولایتمدار نیستند ولیتمدارند.
وی در پایان از همکاری تمام اقشار در این بخش به ویژه پاسداران و بسیجیان تقدیر کرد.
امام جمعه جدید کاکی نیز با تقدیر از حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و ائمه جمعه، فرمانداردشتی، بخشدار کاکی و مسئولان استان گفت: از تلاش‌های بی وقفه حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد تقدیر و از تجارب ایشان قطعاً استفاده می‌کنم.
حجت الاسلام محمد محمدی متنذکر شد: خداوند شاکرم که توفیق داد درخدمت مردم متدین، ولایتمدار و ارزشی بخش خودم باشم و با خدای خود عهد کرده‌ام تا هستی زندگیم را وقف این کار کنم.
محمدی اذعان داشت: از همه اندیشمندان، فرهیختگان، روحانیت معظم و سادات مکرم قطعا استفاده می‌کنیم و از نظرات همه جوانان و نخبگان و همدلی مسئولان برای رشد وشکوفایی کمال استفاده می‌کنم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول