اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله مومن در دیدار با فرمانده سپاه استان قم:

ولایت فقیه هدیه الهی به جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در خبرگان رهبری با بیان اینکه ولایت فقیه هدیه الهی به جامعه اسلامی است، گفت: باید در حفظ نظام و انقلاب کوشا بود و این وظیفه همه دلسوزان و علاقمندان به نظام و انقلاب است.

ولایت فقیه هدیه الهی به جامعه اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت الله محمد مومن در دیدار فرمانده سپاه علی بن ابیطالب و جمعی از معاونین نو مسئولان سپاه ضمن تشکر از حضور فرمانده سپاه استان قم اظهار داشت: سپاه و بسیج از متن مردم است و همین مردمی بودنش موجب شده در انجام ماموریت‌های محوله به خوبی عمل کند.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت‌های سپاه علی بن ابیطالب(ع) در بخش بهداشت و درمان افزود: ملاک و معیار کارها در هر اداره، سازمان و نهادی باید خدمت صادقانه به مردم و نظام جمهوری اسلامی باشد.
وی ادامه داد: خدمات سپاه در بخش بهداشت و درمان در قم قابل تقدیر است و باید تلاش شود در ارائه خدمات نمونه و الگویی برای دیگر نهادها و سازمان‌ها باشد.
آیت‌الله مومن در بخش دیگری از سخنان خود به بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: این انقلاب‌هایی که در منطقه مشاهده شده، نشان از صدور انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه ولایت فقیه هدیه الهی به جامعه اسلامی است، تصریح کرد: باید در حفظ نظام و انقلاب کوشا بود و این وظیفه همه دلسوزان و علاقمندان به نظام و انقلاب است.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز در این دیدار با بیان اینکه مراجع عظام تقلید و علمای گرانقدر به عنوان ستون‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستید، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی به شخصیت‌هایی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مدافع ولایت فقیه و رهبری بوده و همواره در هر برهه ای از زمان در انجام رسالت خود تلاش کرده‌اند، افتخار می‌کند.
مهدی مهدوی نژاد افزود: سپاه و بسیج نیز نیازمند تاسی از عالمان مجاهدی است که عمر گرانقدر خود را در زمینه احیای اسلام و ارزش‌های اسلامی صرف کرده و همواره تلاش کرده‌اند، احکام نورانی اسلامی در جامعه جاری شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از روند فعالیت سپاه در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان پرداخت و گفت: ارتقای درمانگاه علی بن ابیطالب(ع) به بیمارستان در راستای عمق بخشی داخلی و خدمت به عموم مردم به‌ویژه خانواده شهدا، ایثارگران، بسیجیان و پاسداران است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول