اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه پاسداران:

ولایت فقیه تجلی تقوای الهی است

خبرگزاری فارس: هادی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جایگاه ولایت فقیه تجلی نظر و تقوای الهی است.

ولایت فقیه تجلی تقوای الهی است
به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، محمد حسین‌زاده شامگاه پنجشنبه در نشست سیاسی به مناسبت سالروز مبارزه با استکبار جهانی با موضوع رابطه ایران و آمریکا در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی تربیتی زینبیه(س) این شهرستان، اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن علیه ما دست به کار شده است.
وی با اشاره به اینکه دشمن در تهاجم فرهنگی به خانه‌ها و دل‌های جوانان ما نفوذ پیدا کرده است، تصریح کرد: جوانان ما باید با عبادت و عمل به واجبات خود را از این مشکلات دور کنند.
هادی سیاسی سپاه پاسداران، با بیان اینکه در بحث 13 آبان سال 58، مردم و حوزه‌های علمیه همراه دانشگاه بودند، ابراز داشت: آبرو و عزتی که ما امروز داریم از برکت خون شهدا و از دست دادن دانشجویان در آن زمان بوده است.
حسین‌زاده اذعان داشت: فرهنگ دانشجویی امروز با عشق به اهل بیت(ع) آمیخته شده است.
وی با اشاره به خیانت‌ها و قدرت‌طلبی‌های برخی از سران سیاسی کشور، افزود: نقش امام خمینی(ره) و شهدا در تبیین مباحث اسلامی حائز اهمیت بود.
حسین‌زاده با اشاره به اینکه در دفاع مقدس جوانان الگوی بسیار خوبی برای نسل‌های امروزی در ترویج امر شهادت هستند، بیان داشت: برخی از سران می‌خواستند فتنه‌ای وارد انقلاب کنند که امام با تدبیر خود مانع از این فتنه شد.
وی ادامه داد: امام (ره) به این نتیجه رسید که پس از 13 آبان با تشکیل بسیج مستضعفان در پنجم آذر همان سال جلوی خیانت‌های بیگانگان را گرفته و جوانان حامی ولایت و نظام را در قالب بسیج مستضعفین جمع آوری و سازماندهی کند.
به گفته هادی سیاسی سپاه، پس از تشکیل بسیج برخی با شایعه‌پراکنی قصد داشتند این کار امام را برابر با برپا کردن جنگ مطرح کنند.
وی به فعالیت جنبش ضد سرمایه‌داری وال استریت در کشورهای غربی به ویژه آمریکا اشاره کرد و اذعان داشت: اگر در هر مکان قدرتمندان و ثروتمندان در یک نقطه جمع شوند چیزی جز استکبار و ظلم‌ستیزی به وجود نمی‌آید.
حسین‌زاده با بیان اینکه در سال دو بار کنگره مهدویت شناسی، عاشورا شناسی و اسلام شناسی با حضور اسلام شناسان ضد ایران و شیعه در موساد تشکیل می‌شود و دشمن کمر همت را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بسته است، متذکر شد: باید با جلوگیری از آفت‌ها و خطرات، قدردان این نظام که نظامی الهی است باشیم.
حسین‌زاده با تصریح بر اینکه در فتنه 88 عده‌ای با زیر سئوال بردن شخصیت و جایگاه حقوقی رهبری در صدد براندازی نظام بودند، خاطرنشان کرد: جایگاه ولایت فقیه در جایگاه نظر الهی است.
وی افزود: انقلاب کشورهای اسلامی با بهره‌گیری از تقوای الهی و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی به پیروزی نهایی رسیده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول