اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با سراسر کشور؛

مردم سمنان نفرت از استکبار جهانی را فریاد زدند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان و دانشجویان، به همراه دیگر اقشار مردم استان سمنان پیش از ظهر امروز همگام با مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 13 آبان نفرت از استکبار جهانی را فریاد زدند.

مردم سمنان نفرت از استکبار جهانی را فریاد زدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، دانش‌آموزان و دانشجویان به همراه شمار زیادی از دیگر قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه استان سمنان، امروز همگام با مردم ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی 13 آبان نفرت از استکبار جهانی را فریاد زدند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی بار دیگر با سردادن فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از جنایت‌های نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی اعلام انزجار کرده و با سردادن شعارهای «الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر» با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید عهد و پیمان کردند.
راهپیمایی پرشکوه 13 آبان علاوه بر مرکز استان سمنان در شهرستان‏های شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، آرادان و میامی نیز برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور پرشکوه دانش‌آموزان و قشرهای مختلف مردم همراه بود، شرکت کنندگان در راهپیمایی با مشت‌های گره‌ کرده فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» سر دادند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان پیش از ظهر در حاشیه این مراسم در گفت‏وگوی کوتاهی با خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان باید به این باور برسند که جریان مبارزه با استکبار، امروز نیز همچون 31 سال گذشته در ایران زنده و پویاست و ذره‌ای از عزم و اراده ملت ایران برای ادامه این جریان کاسته نشده است.
حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی افزود: دشمنان باید بدانند تا زمانی که آموزه‌های دینی و اسلامی در روح و جان و قلب این مردم جاری و ساری است، این مردم دست از مبارزه با استکبار بر نخواهند داشت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول