اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 13 آبان؛

مردم آبادان در مصلای نماز جمعه تجمع کردند

خبرگزاری فارس: به مناسبت بزرگداشت روز 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، صدها نفر از مردم قهرمان پرور آبادان در مصلای ثامن‌‌الائمه این شهر تجمع کردند.

مردم آبادان در مصلای نماز جمعه تجمع کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، صبح امروز مردم غیور و قهرمان پرور آبادان با تجمع در مصلای نماز جمعه و با سردادن شعارهای ضد استکباری حماسه 13 آبان را زنده نگه‌داشتند.
مردمی که از صبح در مصلی گرد هم آمده بودند با سردادن شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و«مرگ بر دیکتاتور» انزجار و نفرت خود را از دولت‌های استکباری و دیکتاتورهای مزدور نشان دادند.
ملت ایران در طول 30 سال گذشته همواره با گرامیداشت 13 آبان به عنوان روز عظمت ملت و شکسته شدن هیبت استکبار جهانی کوشیده است جواب یاوه گویان و زور گویان را در محروم ساختن ملت ما از حقوق خود بدهد و پاسخی قاطع و کوبنده در برابر شیطنت‌های استکبار جهانی باشند.
در این مراسم نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و همچنین جمعی از مسئولان شهرستان به ایراد سخنرانی‌هایی پرداختند که متعاقباً اعلام خواهد شد.
تجمع مردم در مصلی تا ظهر به طول خواهد انجامید و پس از آن همگی به برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه به امامت آیت‌الله محمدی اصفهانی خواهند پرداخت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول