اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا:

13 آبان تابوی آمریکا را درهم شکست

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا گفت: حرکت عظیم و حماسی دانش‌آموزان در روز 13 آبان سال 57 بخش مهمی از توطئه‌های استکبار را نابود کرد و تابوی آمریکا را در هم شکست.

13 آبان تابوی آمریکا را درهم شکست
به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، کریم شعبانی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان 13 آبان که متشکل از اقشار مختلفی از فرهنگیان، دانش‌آموزان، مسئولان و بازاریان این شهرستان بود، اظهار داشت: شکوه و عظمت حضور مردم در صحنه‌ها نمایانگر عشق و ارادت به انقلاب و دستاوردهای آن و بیزاری ملت از دولت‌های استکباری دنیاست.
وی 13 آبان را یادآور حماسه و حرکت عظیم ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) دانست و افزود: در این حرکت پرشور و آگاهانه ابهت استکبار شکسته شد.
فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه خون شهدای دانش‌آموز همراه با عشق به اسلام در دوران انقلاب و دفاع مقدس سبب آبیاری نهال تازه به دوران رسیده جمهوری اسلامی شد، اذعان داشت: نسل امروز با هدف ادامه راه شهدا و بهره‌گیری از تجارب نسل پیشین باید از انقلاب و ارزش‌های انقلابی به شیوه‌های سنجیده و درستی پاسداری کنند.
وی با اشاره به اهمیت حرکت‌های ضد استکباری نسل‌ها با حضور گسترده در صحنه‌های انقلاب، تصریح کرد: حرکت عظیم و حماسی دانش‌آموزان در روز 13 آبان سال 57 بخش مهمی از توطئه‌های استکبار را نابود کرد.
شعبانی پیام انقلاب را پیروزی نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: شهدای دانش‌آموز در واقعه 13 آبان با اعلام انزجار خود از صهیونیست و سلطه‌طلبان و حمایت از رهبری نقش بزرگی در تحقق این پیروزی ایفا کردند.
وی با تاکید بر ضرورت اتحاد و یگانگی ملت با یکدیگر در هر شرایطی از اوضاع جامعه، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نیز تداعی‌گر حضور و یکپارچگی آحاد مردم به رهبری امام راحل بود که همواره باید این مسیر برای ضربه بر پیکره دشمنان تداوم داشته باشد.
فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به ارتباط صمیمی و دوستانه نسل جوان و نوجوان انقلاب با امام خمینی (ره) یادآور شد: این ارتباط نزدیک ملت با امام راحل سبب شد تا رژیم طاغوت از بیخ و بن برچیده و نقطه عطفی در کشور ایجاد شود.
وی جامعه امروز کشور را مانند دوران انقلاب و دفاع مقدس حساس دانست و اذعان داشت: هرگاه اتحاد و همبستگی‌های ملت مانند گذشته تداوم داشته باشد هرگز بر پایه‌های استوار و مستحکم نظام خدشه‌ای وارد نمی‌شود.
شعبانی از دانش‌آموزان خواست تا حرکت‌های حماسی و بزرگی که در گذشته نظام رخ داده است را با دقت بیشتری مطالعه کرده و بر چگونگی تلاش و رشادت‌های رزمندگان آن به خوبی اندیشه کنند تا حقیقت امور برای آنها آشکارتر شود.
وی نهاد خانواده را کانون مهم شکل‌گیری نسل حاضر جامعه خواند و خاطرنشان کرد: سهم بزرگی از ایجاد ارتباط سازنده، قرآنی و عاشقانه در نظام جمهوری اسلامی را خانواده‌ها و والدین در راستای تعلیم و تربیت صحیح فرزندان به عهده دارند.
این مسئول ادامه داد: دانش‌آموزان رسالت آینده سازی کشور را به‌عهده دارند و والدین باید آگاهی و بصیرت فرزندان خود را در این زمینه ارتقا دهند.
وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و نسل نوجوان ما باید انسان‌هایی اثر گذار، هدفمند و مسئولیت‌پذیر تربیت شوند اذعان داشت: آنها در قبال آینده جامعه وظایف مهمی را بر دوش دارند که در این راستا با همکاری مربیان آموزشی در مدارس و والدین در خانه باید درست و شایسته آموزش ببینند.
شعبانی، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را برای نوجوانان و جوانان یک اسوه خواند و افزود: دانش‌آموزان باید هویت ضد استکباری را در خود تقویت کنند و با یک هویت ایرانی‌اسلامی جامعه و  نظام را از ترفند و حربه‌های مختلف دشمنان ایمن بدارند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول