اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل؛

فریاد استکبارستیزی در کرمانشاه طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: مردمان غیور کرمانشاه با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر حماسه آفریدند.

فریاد استکبارستیزی در کرمانشاه طنین‌انداز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، راهپیمایی در شهر کرمانشاه در ساعت 10:30 صبح از چهاراه‌ مدرس به سمت مسجد جامع با حضور دانش‌آموزان‌، دانشجویان، فرهنگیان، بازاریان‌، اصناف و آحاد مردم همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
13 آبان یادآور سه رویداد مهم؛ تبعید امام در سال 43‌، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال 57 توسط دژخیمان رژیم پهلوی‌ و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام است.
مردم کرمانشاه نیز در این روز مهم بار دیگر با حضور باشکوه خود برگ زرینی را در کارنامه خود ثبت کردند؛ آنها به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی لبیک گفتند و تنفر خود را نسبت به آمریکا و دیگر سران استکبار با سر دادن شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا‌ و‌ مرگ بر اسرائیل نشان دادند.
در میان مردم حاضر در صحنه چهره‌هایی از نسل اول انقلاب به چشم می‌خورد که پا به پای جوانان در راهپیمایی شرکت کرده بودند و یاد و خاطره آن روزگار را دوباره زنده کردند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه که موج بیداری به آمریکا رسیده و استکبار در حال فروپاشی است با فریادهای خود خواستار فروپاشی استکبار شدند.
دانش‌آموزان و دانشجویان کرمانشاهی با حضور گسترده خود یاد و خاطره 13 آبان 57 را زنده کردند و بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام کردند. 
در مسیر راهپیمایی نمایشگاه‌های بسیج فرهنگیان، عکس و نقاشی برپا بود که مردم مشتاقانه از آن‌ها دیدن کردند و کودکان با ذوق و شوقی خاص به کشیدن نقاشی‌هایی با مضمون 13 آبان پرداختند.
همچنین همزمان با کرمانشاه مردم همیشه در صحنه در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه از جمله پاوه، اسلام‌آباد غرب، گیلان غرب، کنگاور، سنقر، صحنه و ... در ساعت مقرر در مسیرهای راهپیمایی حضور یافتند و فریادهای ‌مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول