اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

صدای خردشدن استخوان‌های لیبرالیسم به گوش می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کاشان گفت: امروز صدای خرد شدن لیبرالیسم غرب به گوش می‌رسد.

صدای خردشدن استخوان‌های لیبرالیسم به گوش می‌رسد
سرهنگ جواد نائینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: همانگونه که در گذشته فروپاشی کمونیسم توسط امام روح‌الله نوید داده شده بود و محقق شد امروز نیز صدای خرد شدن استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب در سراسر جهان طنین‌انداز شده است.
وی خاطرنشان کرد: اکنون مشاهده می‌کنیم کشوری که دم از دموکراسی و حتی صدور آن با سایر کشورها دارد تاب اعتراض بجای ملتش در مورد حقوق تضییع شده‌شان را ندارد و وحشیانه به جانشان افتاده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.
فرمانده سپاه کاشان اضافه کرد: امروز می‌بینیم که دولت آمریکا در مسائل مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دچار بن‌بست شده و از پاسخگویی به جزئی‌ترین خواسته‌های مردمش نیز عاجز مانده است.
نائینی تصریح کرد: ایلات متحده در سیاست خارجی خود نیز دچار استیصال شده تا جایی که پس از چند سال اشغال و غارت کشوری چون عراق که منجر به هدر دادن ثروت‌های ملت آمریکا در این جنگ‌افروزی‌های دولتمردان کاخ سفید نیز شد امروز مفتضحانه تصمیم به عقب‌نشینی می‌گیرد.
وی با اشاره به سخنان سردار نقدی عنوان داشت: بسیجیان از لحاظ معنوی با این قیام‌ها همراهند و امید دارند این قیام‌ها به همراه بیداری اسلامی کشورهای منطقه بتواند زمینه ظهور مصلح کل را در آینده‌ای نزدیک مهیا سازد.
نائینی در ادامه گرامیداشت 13 آبان ماه روز دانش‌آموز عنوان داشت: نوجوانان و جوانان امروز جامعه ما کمتر از همسالان خود در دوران دفاع مقدس نبوده و از این بابت هیچ نگرانی و دغدغه‌ای وجود ندارد. 
وی افزود: دانش‌آموزان امروز به مراتب دقیق‌تر و با ظرافت‌تر از گذشته مسائل انقلاب را رصد و پی‌گیری کرده و با شناخت ریشه‌ها در طوفان فتنه‌ها مطیع ولایت هستند و بر اساس فرامین مقام عظمای ولایت حرکت می‌کنند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول