اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد کرمان:

ویژگی‌ هنر فاخر، انتقال صدق و معنویت است

خبرگزاری فارس: ‌مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: انتقال صدق و معنویت به جامعه جهانی از ویژگی‌های هنر فاخر است.

ویژگی‌ هنر فاخر، انتقال صدق و معنویت است
‌به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره تئاتر استان کرمان اظهار داشت: تئاتر هنر فاخر و ارزشمندی است که جایگاه بسیار تأثیر‌گذاری در جامعه دارد.
‌وی تئاتر را قدرت‌ نمایه‌سازی عنوان کرد و افزود: تئاتر وسیله‌ای برای تبلیغ دین و ارزش‌های الهی و انسانی است.
سعیدی بیان کرد: همه کسانی که به این عرصه وارد شدند، برای جذب مخاطب تلاش کردند و بعد از پایان جشنواره نیز اثر خود را برای عموم به اجرا می‌گذارند.
وی خاطرنشان کرد: حرکت در راستای صدق و معنویت‌ و انتقال این ارزش‌ها به جامعه جهانی از مهم‌ترین ویژگی‌های هنر فاخر به شمار می‌رود.
وی همچنین با اشاره به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تا پایان سال جاری‌ گفت: افزایش تلاش و فعالیت فرهنگی طی شش ماه دوم سال جاری به واسطه ‌تلاش و حمایت‌های وزارت ارشاد در این زمینه است.
‌سعیدی‌ عنوان کرد: برگزاری هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان از رویدادهای فرهنگی است که 14 آبان ماه با حضور 950 ناشر حضور در شهر کرمان برپا می‌شود.
‌وی از برگزاری شعر یادمان ولایت در کرمان خبر داد و تصریح کرد: در این حرکت فرهنگی که برای نخستین بار انجام ‌می‌شود، بیش از 900 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول