اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست حوزه هنری آبادان:

نمایش سرخط خبرها به تئاتر ماه می‌رود

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری آبادان گفت: نمایش «سرخط خبرها» کار حوزه هنری آبادان در جشنواره سراسری تئاتر ماه به روی صحنه می‌رود.

نمایش سرخط خبرها به تئاتر ماه می‌رود
مریم دلباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: نمایش «سرخط خبرها» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا سواعدی به عنوان نماینده آبادان در جشنواره سراسری تئاتر ماه حوزه هنری حضور خواهد داشت.
وی افزود: این نمایش موضوعی کمدی ـ اجتماعی دارد و زندگی زن و مردی را روایت می‌کند که مدتی است از هم جدا شده‌ و در پی این جدایی زن دچار برخی مشکلات روحی می‌شود.
سرپرست حوزه هنری آبادان در خصوص عواملی که در اجرای این نمایش همکاری کرده‌اند، گفت: شهاب ثامری و سجاد بچاری نورپردازی این کار را بر عهده دارند و عقیل محسناوی به عنوان مدیر صحنه و دستیار کارگردان عبدالرضا سواعدی را همراهی می‌کند و موسیقی این نمایش نیز به عهده محمد منتظری است.
وی تعدادی از بازیگران این نمایش را نیز معرفی کرد: علی سهیم‌پور، زینب حقیقت، عبدالرضا نصاری، فاطمه بچاری و ادریس محمدپور برخی از بازیگران این کار نمایشی هستند.
دلباری ادامه داد: عبدالرضا سواعدی نیز علاوه بر کارگردانی و نویسندگی نمایشنامه، یکی از نقش‌های این نمایش را نیز ایفا می‌کند.
وی با اشاره به سابقه طولانی سواعدی در حوزه نمایش و به‌ ویژه نمایش‌های کمدی اظهار داشت: به موفقیت این کار در جشنواره سراری ماه خیلی امیدواریم.
سرپرست حوزه هنری آبادان در خصوص تاریخ برگزاری جشنواره گفت: هشتمین دوره جشنواره سراسری تئاتر ماه امسال از 18 تا 24 آبان‌ماه و در چهار سالن ماه، مهر، اندیشه و سوره تهران برگزار خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با حمایت‌های جدی‌تر مسئولان در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای آبادان به جایگاه اصلی فرهنگ و هنر باشیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول