اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفرات برتر بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی معرفی شدند.

نفرات برتر بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در این آئین در بخش بروشور، رقیه یاسین‌زاده ‌و الهه عباس‌پور برای نمایش ماه لب ریخته از شهرستان آذرشهر مشترکا به عنوان نفر دوم و آیدا ولایی برای نمایش آوازی نرم برای جهاناز شهرستان مراغه به عنوان نفر سوم شناخته شدند.
 
 
* طراحی صحنه
در بخش طراحی صحنه، نگار کاغذچی برای نمایش "اعترافاتی درباره زنانو "یعقوب صدیق‌جمالی برای نمایش "خانه‌ فراموشان از تبریز مشترکا به عنوان نفر دوم و "ژیلا آل رشادبرای نمایش"روزهای برفیو "سیامک افسایی برای نمایش "باد اسب استو از تبریز مشترکا به عنوان نفر سوم معرفی شدند.
 
* بخش نور
جایزه بخش نور  مشترکا و بدون رتبه‌بندی به "سیما حیدرزاده برای نمایش "نقل سرخاز شهرستان بناب،‌ "علی صفایی برای نمایش "خانه فراموشانو "سیامک افسایی برای نمایش "باد اسب استو" اهدا شد.
 
* بخش بازیگری
جایزه بخش بازیگری نیز بدون رتبه‌بندی و مشترکا به "سیما جلال‌پوربرای بازی در نمایش "دستمال سفیداز شهرستان مرند، "شادی امیری برای بازی در نمایش "خانه فراموشانو "سونیا معبودی برای بازی در نمایش "آوازی نرم برای جهان از شهرستان مراغه اهدا شد.
در این بخش همچنین "ژیلا آل رشاد برای بازی در نمایش‌های "باد اسب استو "اعترافاتی درباره زناناز تبریز به عنوان نفر اول، "سعیده حامدبرای بازی در نمایش "خانه فراموشاناز تبریز و "مریم برومندمطلقبرای بازی در نمایش "آوازی نرم برای جهاناز شهرستان مراغه و "تارا میریبرای بازی در نمایش "اعترافاتی درباره زناناز تبریز مشترکا به عنوان نفر دوم و "ساناز نظربرای بازی در نمایش "روزهای برفیاز تبریز،‌ "مهدیه داداشی رستمیبرای بازی در نمایش "نقل سرخاز شهرستان بناب  و "مهشید فاخریبرای بازی در نمایش "معرکه در معرکهاز شهرستان اهر  مشترکا به عنوان نفر سوم شناخته شدند.
در این بخش همچنین  از "آیدا حسین زادهبه عنوان بازیگر خردسال برای بازی در نمایش "معرکه در معرکه" تقدیر شد.
در بخش بازیگری مرد  لوح تقدیر به "حامد منافیبرای بازی در نمایش "آندرانیک اهداء‌ شد.
همچنین در این بخش "مسعود سامع برای بازی در نمایش‌های "آندرانیکو "خانه فراموشانبه عنوان نفر دوم و "امین خان‌زاده برای بازی در نمایش "آوازی نرم برای جهاناز شهرستان مراغه و "سعید مولویان برای بازی در نمایش "اعترافاتی درباره زناناز شهرستان تبریز به طور مشترک به عنوان نفز سوم معرفی شدند.
در این بخش هیئت داوران انتخاب اول نداشت.
 
* متن نمایس
در بخش متن ‌نمایش از "فریدون ولایی برای نگارش نمایشنامه آوازی نرم برای جهاناز شهرستان مراغه تقدیر شد.
 
* کارگردانی
در بخش کارگردانی فرزین ریحانیکارگردان نمایش "اعترافاتی درباره زنانبه عنوان نفر اول، "سیامک افسایی کارگردان نمایش "باد اسب استو " وحید بهبدیکارگردان نمایش "خانه فراموشاناز تبریز مشترکا به عنوان نفر دوم و  "فریدونولاییکارگردان نمایش "آوازی نرم برای جهاناز شهرستان مراغه" به عنوان نفر سوم معرفی شدند.
هیئت داوران همچنین از "بهرام ثقفیو " سعید سلطان‌پور برای همکاری در بخش نور،‌ صدا و صحنه تقدیر کرد.
در این آیین همچنین از گروه نمایش "هشتمین خاناز شهرستان ملکان و "ماه لب ریختهاز شهرستان آذرشهر به خاطر ترویج تئاتر شهرستان‌ها و توجه به موضوعات ملی و مذهبی تقدیر شد.
نمایش "اعترافاتی درباره زناناز تبریز" و "آوازی نرم برای جهاناز مراغه" برای شرکت در جشنواره منطقه‌ای به مرکز هنرهای نمایشی معرفی شدند.
داوری این جشنواره را دکتر "محمدحسین ناصربخت"‌، "قدرت الله فتحیو" حسن رونده بر عهده داشتند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول