اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در شهرکرد؛

جایگاه رهبری در بیداری اسلامی تبیین می‏شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: به‌مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت نشست تبیین جایگاه ولایت و رهبری در بیداری اسلامی در شهرکرد برگزار می‎شود.

جایگاه رهبری در بیداری اسلامی تبیین می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های کمیته بسیج بنیاد غدیر این استان، اظهار داشت: برنامه‌های دهه امامت و ولایت در این استان به‌صورت فاخر برگزار شود.
وی مسئله امامت را بزرگ‌ترین مسئله اسلام دانست و افزود: امام در واقع حافظ بعثت و رسالت همه انبیا و مرسلین است.
محمدسلیمانی در ادامه با اشاره به برنامه‌های تدوین شده این کمیته به‌منظور گرامیداشت دهه امات و ولایت در این استان، گفت: برنامه‎های محوری کمیته بسیج بنیاد غدیر استان با برگزاری دعای پرفیض عرفه روز یک شنبه 15 آبان ماه جاری در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد آغاز می‌شود.
وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های غدیر، امامت و ولایت، برپایی نماز عید سعید قربان و جشن این عید بزرگ در رده‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات، برگزاری نشست تبیین جایگاه ولایت و رهبری در بیداری اسلامی از مهم‌ترین این برنامه‌‎ها محسوب می‎شود.
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری محافل شعر با موضوع غدیر، ولایت و بیداری اسلامی، برگزاری نشست نهضت روشنگری سیاسی با عنوان  انگیزه دشمنان اسلام از تخریب جایگاه ولایت و رهبری از دیگر این برنامه‌ها است.
وی اجرای مسابقه حفظ خطبه غدیر را از دیگر این برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با موضوعات ولایت فقیه، استمرار غدیر در عصر غیبت، عطر افشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدا، پیاده روی عمومی به سمت گلزارهای شهدا و قرائت زیارت امین الله از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه امامت و ولایت است.
محمدسلیمانی ادامه داد: برپایی گردهمایی حلقه‌های تربیتی طرح صالحین با موضوع نقش ائمه معصومین(ع) در ترویج فرهنگ غدیر و بررسی سیره امام هادی(ع)، برپایی جشن عید ولایت و امام، برگزاری محفل انس با قرآن و نهج‌البلاغه، برگزاری همایش نخبگان اقشار بسیج با موضوع امام خمینی(ره) احیاگر فرهنگ غدیر در عصر حاضر از دیگر این برنامه‌های اجرایی به‎شمار می‎رود.
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش هادیان سیاسی با عنوان ولایت فقیه، استمرار غدیر در عصر غیبت خبر داد و گفت: برگزاری همایش ولایت و بیداری اسلامی، همایش هم اندیشی دختران جوان با موضوع تبیین نقش زنان در ترویج فرهنگ غدیر و ویزیت رایگان بیماران در سطح درمانگاه‌های سپاه در سراسر استان اجرا می‌شود.
محمدسلیمانی افزود: همایش بسیج اساتید با موضوع انحراف از غدیر، بزرگ‌ترین خیانت به بشر، برگزاری جشن عید امامت و ولایت و تجلیل از سادات بسیجی، اجتماع بزرگ غدیریون و سخنرانی قرائت زیارت مخصوص امیر المؤمنین (ع) در روز غدیر خم و برگزاری مراسم عقد اخوت و قرائت دعای پرفیض ندبه در سطح مساجد مراکز شهرستان‎ها برگزار می‎شود.
وی گفت: اعزام تیم‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق محروم و ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم شهرستان‌های لردگان، بروجن و کیار از دیگر برنامه‌های تدوین بسیج به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول