اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

بسیج نماد بصیرت و ولایت‌مداری است

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج با اشاره به حضور همیشه در عرصه بسیج در راستای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن، گفت: بسیج نماد بصیرت، ایثار و ولایت‌مداری است.

بسیج نماد بصیرت و ولایت‌مداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل قبل از ظهر امروز در مراسم اختتامیه برنامه‌های طرح هجرت 3 که سالن شهدای گمنام ناحیه بسیج سنندج برگزار شد، اظهارداشت: بسیج در همه اعصار با بینش و بصیرت کافی در همه صحنه‌ها حضور داشته و به پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همت گماشته است.
وی خاطرنشان کرد: بسیج ماندگارترین ارگان تاسیس شده پس ازانقلاب اسلامی است و این ماندگاری مقوله‌ای است، که همواره کانون توجهات جهانی بوده است.
فرماندار سنندج با بیان اینکه مهم‌ترین شاخصه بسیج ملی و مردمی بودن آن است، تصریح کرد: این اصل مهم‌ترین رمز ماندگاری و تداوم بسیج در سه دهه اخیر است.
به گفته میرزایی‌اصل، بسیج هویتی است که فارغ از جریانات سیاسی خاص، در راستای خدمت به مردم  و رضایت الهی حرکت می‌کند.
وی انعطاف‌پذیری و مشارکت‌ پذیر بودن را از دیگر ویژگی‌های بارز این نهاد مردمی عنوان کرد و ادامه داد: امروزه این ارگان در تمامی عرصه‌های اجتماعی و غیره حضور فعالی دارد.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون بسیجیان متعهد و متخصص گام‌های بلند و ارزشمندی را برای سرافرازی و اعتلای کشور در تمامی عرصه‌ها برداشته‌اند و استفاده از توانمندی‌های آنان به بهترین شکل امری ضروری است.
فرماندار سنندج تصریح کرد: امروزه بسیج به عنوان عقبه پایان‌ناپذیر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و با تکیه بر نیروی ایمان در هر میدانی که نیاز باشد وارد و به خوبی ایفای نقش می‌کند.
میرزایی‌اصل با بیان اینکه دشمنان به ویژه استکبار جهانی از این عقبه‌پایان ناپذیر به شدت وحشت و هراس دارند، ادامه داد: حضور تاثیرگذار بسیجیان در عرصه‌های مختلف همواره موجب ناامیدی و ناکامی دشمنان در رسیدن به اهدافشان شده است.
وی از بسیج به عنوان نیرویی خودجوش و برآمده از بطن مردم نام برد و خاطرنشان کرد: این نهاد الهی با حضور همیشگی‌اش در میادین و عرصه‌های نیاز کشور ثابت کرده که همواره برای مردم و در راه ملت گام برمی‌دارد.
میرزایی‌اصل با اشاره به اینکه اعتقاد و اعتماد قلبی ملت ایران به بسیج نشان از اسلامی بودن و حرکت این نهاد الهی بر اساس آموزه‌های دینی است، افزود: تجمع اقشار و افراد مختلف در این نهاد سندی محکم بر اسلامی بودن این مکتب الهی دارد.
وی با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه‌ها وارد و به خاطر ظرفیت و توانایی‌های ویژه‌اش به خوبی عمل می‌کند، تصریح کرد: بسیج به فرموده مقام معظم رهبری احساس تکلیف و آمادگی همه جانبه برای ورود به همه عرصه‌ها است.
فرماندار سنندج با ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان در طول هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: با اتمام جنگ تحمیلی سمت سوی خدمات بسیج در کنار دفاع از ارزش‌های انقلاب به سمت عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی تغییر و در این راستای خدمات ارزشمندی ارائه کرده است.
میرزایی‌اصل به رسالت و اهداف بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: غنی سازی اوقات فراغت در عرصه‌های سازندگی، ترویج فرهنگ‌ کار با بهره‌گیری از روحیه و نشاط بسیجی در میدان‌های کار و تلاش و ایجاد فضای مناسب برای یادگیری و انجام فعالیت‌های مردمی را از جمله اهداف بسیج سازندگی است که در قالب اردوهای طرح هجرت 3 در سراسر کشور شاهد آن هستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه امروزه دشمنان اسلام، انقلاب و رسانه‌های وابسته به آنان مظاهر مادی غرب را مظهر تمدن معرفی می‌کنند، خاطرنشان کرد: آنان با ترویج این تفکرات مادی‌گرایانه قصد تخریب ارزش‌های معنوی و به انحطاط کشاندن عزت، ‌اقتدار و غرور جوانان ما را دارند.
فرماندار سنندج تصریح کرد: در چنین شرایط تفکر پویا، متعالی و با بصیرت بسیج با تمسک به آموزه‌های ارزشمند اسلامی و تقویت فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه برای مقابله با هجمه‌های نرم و فکری دشمنان امری ضروری است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول