اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان خبر داد:

ارسال 983 اثر به جشنواره شعر یادمان ولایت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: آثار رسیده به نخستین جشنواره شعر یادمان ولایت به 983 اثر رسید.

ارسال 983 اثر به جشنواره شعر یادمان ولایت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، احمد سعیدی در جمع داوران جشنواره شعر یادمان ولایت اظهار داشت: تعداد آثار رسیده به جشنواره یادمان ولایت 983 اثر رسید که با توجه به نخستین دوره برپایی رقم قابل توجهی است.
وی با بیان اینکه مرحله نخست داوری پس از اتمام مهلت ارسال آثار آغاز شده است و داوران کار پالایش اولیه شعرهای رسیده به دبیرخانه جشنواره را انجام می‌دهند، افزود: مرحله دوم داوری آثار نیز به زودی آغاز می‌شود.
سعیدی تصریح کرد: جشنواره شعر یادمان ولایت برای نخستین‌بار در روزهای 21 و 22 آبان ماه و به مناسبت تبعید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دوران ستم‌شاهی به شهرستان جیرفت و در موضوع‌های متعدد با حضور شاعران استان‌های هم‌جوار برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: جشنواره منطقه‌ای شعر یادمان ولایت با حضور شاعرانی از استان‌های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و یزد 21 و 22 آبان ماه به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.
سعیدی بیان کرد: در جشنواره شعر یادمان ولایت دو کارگاه آموزشی شامل کارگاه آسیب‌شناسی شعر آیینی و اجرایی کردن بیانات مقام معظم رهبری در حوزه شعر و کارگاه نقد و بررسی مکتب‌ها و نظریه‌ها در زمینه شعر معاصر با حضور شاعران برجسته کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول