اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین:

بسیج مروج اندیشه‌های ولایت است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین بسج را شجره طیبه خواند و گفت: بسیج مروج اندیشه‌های ولایت است.

بسیج مروج اندیشه‌های ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی عصر امروز در مراسم افتتاح بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور ورامین با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در جامعه گفت: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران، یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین افزود: در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب خصوصاً جنگ، بودند نهادها وگروه‌های فراوانی که با ایثار و خلوص و فداکاری و شهادت طلبی، کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کردند، ولی حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهد بود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن، بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.
محمودی عنوان کرد: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین تاکید کرد: ماموریت جدید و اصلی ما در سازمان بسیج، شجره طیبه صالحین است و باید با همت و پشت کار در این محور حرکت و تلاش کنیم. وی با بیان اینکه دنیا و به خصوص کشورهای استکباری و دشمنان ایران اسلامی سرمایه گذاری کلانی در بحث مسائل فرهنگی کرده اند افزود امروز دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و تبلیغاتی به‌ویژه تخریب اعتقادات ما وارد میدان نبرد شده است و راه مقابله با این تهاجم  تقویت‌ و حفاظت از ارزش‌های دینی و اعتقادی است که طرح صالحین و اجرای خوب آن می‌تواند ما را در این راه کمک شایانی کند.
وی در ادامه بسیج را تشکلی مقدس و مروج اندیشه‌های ولایت معرفی کرد و خواستار حضور جدی تر بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف شد.
حجت‌الاسلام محمودی دانشگاه را مرکز پرورش مدیران آینده کشور دانست و توجه به امور فرهنگی و اعتقادی جوانان را از رسالت‌های مهم دانشگاه برشمرد.
امام جمعه موقت ورامین با تقدیر از دست اندرکاران دانشگاه پیام نور افزود: با توجه به اینکه شهرستان ورامین بسیار گسترده است و باید مراکز دانشگاهی در دسترس جوانان باشند بنابراین در صورت امکان دانشگاه پیام نور در مرکز شهرستان شعبه‌ای دایر شود تا خدمات بیشتری به جوانان طالب علم ارایه شود.
رحمت‌الله بابایی، معاون دانشگاه پیام نور ورامین نیز از عزم جدی این مرکز علمی برای حمایت از بسیج خبر داد و خواستار ارتباط و حمایت بیشتر مسئولان دانشگاه شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن علیزاده، مدیر شورای فرهنگی دانشگاه نیز در ادامه از توجه به مسایل فرهنگی دانشگاه تقدیر کرد.
این گزارش حاکی است، دفتر بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور ورامین در آستانه ۱۳ آبان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین، رحمت‌الله بابایی معاون دانشگاه پیام نور ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده مدیر شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور، مسئولان بسیج و جمعی از کارکنان این دانشگاه برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول