اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ازنا:

تبعیت از ولایت تداوم امامت در زمان غیبت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ازنا گفت: تبعیت از ولایت فقیه تداوم بخش امامت در زمان غیبت است.

تبعیت از ولایت تداوم امامت در زمان غیبت است
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی‌مطلق ظهر امروز در جلسه ستاد غدیر این شهرستان با اشاره به یکی از آیه‌های قرآن کریم عظمت غدیر و مسئله مهم امامت را متذکر شد و گفت: آن امر الهی که پیامبر اسلام (ص) باید به مردم ابلاغ  فرمود چیزی نبود جز امامت امام علی (ع) به امامت امت که توسط وجود نازنین و مقدس پیامبر (ص) بیان شد.
وی با ذکر مطلبی از امام راحل و مقام معظم رهبری، بصیرت افزایی و تبعیت محض از ولایت فقیه را تداوم بخش امامت در زمان غیبت دانست و از آحاد ملت شریف ایران خواست تابع بی‌چون و چرای ولی فقیه باشند.
در ادامه امام جمعه ازنا با اشاره به فرارسیدن روز 13 آبان بیان داشت: 13 آبان روز مبارزه ملی با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است.
وی تصریح کرد: گرچه این روز با شهادت تعدادی از دانش‌آموزان و دانشجویان همراه بود اما با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقطه عطفی در انقلاب ما رقم خورد که حضرت امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد نمودند و انقلاب اسلامی ما حیاتی تازه به خود گرفت.
در ادامه این جلسه ولی الله منتظری فرماندار شهرستان ازنا با قرائت دستورالعمل ستاد غدیر ارسالی از وزارت کشور از همه ادارات شهرستان ازنا خواست وظایف محوله خود را در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن عید غدیر به نحو احسن انجام دهند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول