اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اروندکنار:

13 آبان از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اروندکنار گفت: 13 آبان یادآور یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی جوانان مسلمان ایران در مبارزه با استکبار جهانی است.

13 آبان از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی ایران است
حجت‌الاسلام سید مجید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید در این روز الهی یاد و خاطره مبارزات تاریخی ملت خود با رژیم ستم‌شاهی و اربابان شیطانی آن را گرامی بدارند.
وی افزود: امروز ملت فهیم، مسلمان و انقلابی ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو در حالی به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می‌پردازند که ملتهای مستضعف، در اقصی نقاط  جهان بیدار گشته و علیه حکومت‌های جور به حرکت درآمده‌اند.
شرفی خاطرنشان کرد: در 13 آبان امسال، دانش‌آموزان و جوانان امت اسلامی پیروزی ملل مستضعف بر استکبار را نوید می‌دهند.
امام جمعه اروندکنار با اشاره به جنبش وال‌استریت در آمریکا گفت: صدای مردم وال‌استریت در آمریکا و بیداری ملت‌ها در بسیاری از کشورهای اروپایی خصوصاً در انگلستان و فرانسه و استیصال روزافزون صهیونیسم بین‌الملل همگی اگر با دقت مورد واکاوی قرار گیرد در امتداد یک خط یعنی خط استکبارستیزی قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: ما که معتقد به ادامه‌ مبانی‌ ترسیم شده توسط امام راحل هستیم باید این روز مهم را زنده نگه‌داریم و در مراسمی که در این روز برگزار می‌شود، شرکت کنیم.
شرفی ادامه داد: ایرانیان باید با قدرت و قوت همچنان با آمریکا مبارزه کنند زیرا تا روزی که این مبارزه باشد اسلام و انقلاب ماندنی است.
وی با اشاره به روحیه استکبارستیزی حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: معمار کبیر انقلاب اسلامی مبارزه با آمریکا و اسرائیل را افتخار ملت ایران اسلامی و همه دنیا یاد می‌کردند.
امام جمعه اروندکنار در پایان با بیان اینکه دست برداشتن از این مبارزه به معنای دست کشیدن از اسلام و انقلاب خواهد بود، اظهار داشت: امیدواریم خداوند شر ابر قدرت‌ها را به خودشان برگرداند و مسلمانان مظلوم در اقصی نقاط جهان را از دست استکبار رهایی دهد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول