اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل مطرح کرد؛

13 آبان فرصت طلایی ملت‌ها برای رهایی از یوغ استکبار

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: 13 آبان فرصت طلایی و روز جرات‌بخشی به ملت‌ها برای رهایی از یوغ استکبار و هیمنه ظلم و جور است.

13 آبان فرصت طلایی ملت‌ها برای رهایی از یوغ استکبار
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان و تشکل‌های فرهنگی و دانشگاهی اردبیل که در آستانه روز 13 آبان برگزار شد، اظهار داشت: صدور انقلاب اسلامی که هدف آرمانی ملت ایران بود با تسخیر لانه جاسوسی و در هم شکستن هیمنه دروغین استکبار آغاز شد و هم اکنون این حرکت‌ها سبب جرات‌بخشی به دیگر ملت‌ها در برابر حکام مستکبر و دیکتاتور شده که یکی پس از دیگری با شکستن کاخ‌های جاه‌طلبانه آنها امیدواری و خودباوری را به ملت‌های آزادی‌خواه به ارمغان آورده است.
وی با اشاره به عظمت شجاعانه ملت انقلابی و اسلامی ایران در تسخیر لانه جاسوسی امریکا، تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی که اقدامی خارج از تصورات در آن موقعیت زمانی بود عزم جدی جمهوری اسلامی را در مقابله با زورگویی‌های سران مستکبر نشان داد و ایران را به عنوان پایگاه همه ملت‌های مظلوم حق‌طلب در مبارزه با قلدرهای زیاده‌خواه مقدر ساخت.
فرماندار اردبیل با تاکید بر اینکه صدور انقلاب اسلامی هرگز از طریق جنگ و خون‌‌ریزی محقق شدنی نبود، افزود: خیز بیداری اسلامی و جنبش عظیم مردمی کشورهای عربی و حتی امریکا و اروپا نتیجه اثرگذاری یوم الله 13 آبان و خودباوری ملت‌ها در سرنگون ساختن حاکمان وابسته و خودخواهی است که اینک ذلیلانه و خفت‌آمیز با دستان ملت‌های آگاه از صحنه روزگار حذف می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی 13 آبان سال جاری مقارن با روز جمعه و همزمان با شرکت در فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه برگزار می‌‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبری در پایان ابراز داشت: مردم اردبیل فردا بعد از اقامه نماز جمعه از ساعت 13:30 مسیر خیابان امام از میدان مصلی به طرف چهار راه امام (ره) راهپیمایی کرده و یک بار دیگر مشارکت وفادارانه و ولایت‌مدارانه خود در حفاظت و حراست از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول