اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دستگاه‌های خراسان شمالی طی بیانیه‌ای؛

13 آبان تجلی وحدت و انسجام ملی است

خبرگزاری فارس: نهادها، سازمان‌ها، دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف استان خراسان شمالی با صدور بیانیه‌های جداگانه و دعوت از مردم برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی 13 آبان اعلام کردند: 13 آبان تجلی وحدت و انسجام ملی است.

13 آبان تجلی وحدت و انسجام ملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به مناسبت 13 آبان، حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی، اداره کل تبلیغات اسلامی، دانشگاه پیام نور، اداره کل آموزش و پرورش، حزب رهپویان، سازمان ملی جوانان و ... هر یک با صدور بیانیه‌ای جداگانه مردم این استان را برای حضوری گسترده در راهپیمایی 13 آبان و اعلام انزجار از استکبار جهانی دعوت کردند.
در بیانیه حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی آمده است: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و یادآور جهاد و مبارزه، استقامت و پایداری و پیروزی ملت بزرگ ایران است.
در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: 13 آبان یادآور خاطره یورش مأموران سفاک پهلوی در سال 57 به دانش‌آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران و شهید و مجروح کردن ده‌ها دانش آموز انقلابی و مسلمان است.
این بیانیه می‌افزاید: 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 است که حضرت امام خمینی (ره) آن‌را انقلاب دوم نامیدند و از آن انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول یاد کردند.
این بیانیه ادامه داده است: یوم‌الله 13 آبان بزرگ زرینی در تاریخ مبارزات در حق ملت مسلمان ایران بر علیه ستمگران و طاغوتیان و فتنه سران استکبار جهانی است.
همچنین این بیانیه تصریح کرده است: امروز در حالی به استقبال 13 آبان می‌رویم که بیش از سه دهه از مقاومت و بیداری ملت بزرگ و فداکار ایران اسلامی می‌گذرد. تحولات امروز در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی نشان دهنده به ثمر نشستن خون شهدا و آرمان‌های بلند انقلاب و مفهوم عینی صدور انقلاب شکوهمند اسلامی است.
حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت این روز بزرگ در این بیانیه خاطرنشان کرده است: ما اعضای حزب موتلفه همراه با امت همیشه در صحنه، بیدار و ولایتمدار خراسان شمالی در راه‌پیمایی 13 آبان شرکت خواهیم کرد و با مشت‌های گره کرده و صدایی رسا فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهیم داد و از مبارزات مردم مسلمان و بیدار منطقه و مردم آزادی‌خواه جهان حمایت خواهیم کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول