اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

ماموستا رحمانی:

حضور در راهپیمایی 13 آبان تکلیفی شرعی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سروآباد گفت: حضور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تکلیفی شرعی برای ملت مسلمان و همیشه در عرصه ایران اسلامی است.

حضور در راهپیمایی 13 آبان تکلیفی شرعی است
ماموستا عبدالرحمان رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: کمرنگ کردن ارزش‌های انقلابی ملت ایران امروز مهم‌ترین هدف دشمنان است و در راستای رسیدن به این مهم دست به اجرای هر نوع توطئه‌ای می‌زنند.
به گفته وی، دشمنان به خوبی می‌دانند بیداری اسلامی امروز حاکم بر جهان نشأت گرفته از حماسه‌‌های ملت ایران در تاریخ انقلاب است و این مهم آنان را بیش از گذشته خشمگین کرده است.
امام جمعه سروآباد با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام و انقلاب به سرکردگی  شیطان بزرگ آمریکا همواره درصدد ضربه‌زدن به انقلاب ایران اسلامی هستند، یادآور شد: حضور گسترده ملت ایران در عرصه‌های سرنوشت‌ساز همواره موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان علیه این انقلاب الهی شده است.
وی حضور در راهپیمایی روز 13 آبان را موجب دفاع از ارزش‌های دینی و اعتقادی عنوان کرد و گفت: دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی وظیفه‌ و تکلیفی شرعی است و کوتاهی در ادای این وظیفه گناهی نابخشودنی است.
به گفته امام جمعه سروآباد، جوانان انقلابی در اوایل انقلاب با پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند و جوانان امروز نیز با پیروی از ولایت فقیه راه آنان را ادامه داده و بار دیگر هیمنه آمریکا را در هم می‌شکنند.
ماموستا رحمانی رعایت شئون اسلامی، رفتارهای اجتماعی و فرهنگی، وحدت و انسجام اسلامی و تلاش شبانه‌روزی در مسیر علمی کشور را از دیگر مصادیق استکبارستیزی ملت ایران عنوان کرد و ادامه داد: جوانان و دانش‌آموزان امروز با درک صحیح از فرمایشات مقام معظم رهبری، هوشیاری و روحیه ولایت‌مداری موجب تکرار و استمرار شکست‌های آمریکا و هم‌پیمانان آن خواهد شد.
وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را ولایت‌مداری جوانان انقلابی خواند و گفت: مقابله با استکبار جهانی و دشمنان این نظام اسلامی که امروز بیشتر از گذشته به فکر انتقام هستند، نیازمند حفظ و تقویت این روحیه است.
وی در پایان بر حضور گسترده و یکپارچه مردم ولایت‌مدار کردستان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تاکید کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول