اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

13 آبان تجلی اتحاد و همبستگی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: یوم‌الله 13 آبان تجلی‌گر اتحاد و همبستگی ملت ایران است.

13 آبان تجلی اتحاد و همبستگی ملت ایران است
حمزه‌علی علیخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: 13 آبان هر سال جلوه‌گاه عینی مبارزه دایمی ملت مسلمان ایران با استبداد و استکبار جهانی است.
وی با بیان اینکه 13 آبان جلوه‌گاه عینی مبارزه ملت ایران با استکبار است، تصریح کرد: در حقیقت 13 آبان انقلاب دوم ملت آزاده، انقلابی و همیشه در عرصه ایران اسلامی است.
به گفته جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ‌نهاد مقاومت و پایداری ملت ستمدیده ایران و زوال قدرت اسطوره‌ای آمریکای جهان‌خوار است.
علیخانی خاطرنشان کرد:  تبعید حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی و حماسه‌ساز در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358حوادث تاریخ‌سازی هستند، که شعار مبارزه ایرانیان غیور و غیرتمند علیه قدرت‌هایی زورگو و سلطه‌جو به ویژه آمریکای جنایتکار را همواره در معرض دید جهانیان قرار داده‌ است.
وی ادامه داد: 13 آبان در تقویم تاریخ معاصر انقلاب ایران عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و عدالتخواهی مردم ایران را به خود اختصاص داده است.
جانشین فرمانده سپاه بیت‌‌المقدس کردستان با تاکید بر اینکه شکسته‌شدن ابهت استکبار جهانی توسط مردم آگاه و انقلابی ایران اسلامی افتخار بزرگی برای نسل حاضر و نسل‌های آینده است، تصریح کرد: دفاع از این، عزت، ارزش و افتخار که ثمره ایثار و از جان گذشتگی هزاران انسان آزاده است وظیفه‌ای شرعی و همگانی است.
علیخانی در ادامه به حضور چشمگیر و همیشه در عرصه مردم غیور و ولایت‌مدار کردستان در عرصه‌های سرنوشت‌ساز اشاره کرد و  افزود: مردم شهید پرور این استان همواره با حضور پررنگ خود در برنامه‌ها و عرصه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب را در این نقطه مرزی خنثی کرده‌اند.
وی افزود: وجود 5 هزار و 400 شهید گلگون کفن در کردستان نشان از عمق بصیرت، آگاهی و ولایت‌مداری مردم شهید پرور این استان است.
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه این انقلاب با تلاش‌های بی‌وقفه مردم و با رهبری امام خمینی(ره) به دست آمد، اضافه کرد: باید با تمام وجود از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل دفاع کنیم و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان فرصتی برای دفاع از آرمان‌های امام است.
علیخانی افزود: 13 آبان می‌تواند نقطه سرآغازی برای رسیدن به یک وحدت پایدار در بین همه مردم باشد و مسلمانان باید با حفظ وحدت و یکپارچگی زمینه تحقق اهداف دینی و اسلامی خود را مهیا کنند.
وی در پایان با اشاره به بیداری‌ اسلامی امروز در جهان اسلام، تصریح کرد: 13 آبان امسال روزی تاریخ‌ساز است و فردا در سراسر کشور اقتدار و صلابت، ملت ایران بیش از گذشته به منصه ظهور جهانیان خواهد رسید.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول