اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های مختلف؛

مردم لرستان به حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت شدند

خبرگزاری فارس: در آستانه فرارسیدن روز دانش‌آموز نهادها، ارگان‌ها و ادارات مختلف استان لرستان با ارسال بیانیه‌های جداگانه‌ای، مردم را به شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی روز 13 آبان ماه دعوت کردند.

مردم لرستان به حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در این بیانیه‌ها آمده است: مردم ولایتمدار و غیور استان لرستان همیشه در تمام صحنه‌ها به ویژه راهپیمایی‌ها حضوری چشمگیر و اثرگذار داشته‌اند و به طور قطع در روز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و دانش‌آموزان، این حضور را به نمایش می‌گذارند.
در بیانیه‌ها آمده است: 13 آبان ماه امسال به دلیل بیداری اسلامی در کشورهای منطقه از اهمیت بیشتری برخوردار است و مردم باید به واسطه این مهم و الگو بودن کشور ایران، حضوری گسترده و جدی داشته باشند.
در این بیانیه‌ها نوشته شده است: کشور ایران الگویی برای تمام کشورهای منطقه است و همین امر نیز سبب بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی شده و به همین منظور مردم باید نشان دهند، که ایران همچنان الگویی به تمام معنا برای همه جهانیان است.
در این زمینه تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی، بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، دادگستری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جهاد کشاورزی، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مردم را به شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی روز 13 آبان ماه سال جاری دعوت کردند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول