اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

13 آبان خط بطلان بر معادلات جهانی بود

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران رویدادهای 13 آبان را خط بطلان بر معادلات جهانی عنوان کرد و گفت: این معادلات برای همیشه از صحنه تاریخ حذف شدند.

13 آبان خط بطلان بر معادلات جهانی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سیداکبر علیزاده صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان در گچساران اظهار کرد: سیزده آبان در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، یکی از نقاط عطف و گره‌گشا است.
وی افزود: در این روز با تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویانی که بعدها به پیروان خط امام معروف شدند، دوران جدیدی برای انقلاب اسلامی آغاز شد.
فرماندار گچساران تصریح کرد: دولت موقت که تا زمان تسخیر لانه جاسوسی توانسته بود خود را با شرایط و اهداف رهبری انطباق دهد، با چالش‌های پیش رو ناشی از این حادثه خود را در بن‌بست قرار داد و در نهایت با استعفای خود سبب یکپارچگی بیشتر ماهیت انقلاب با نهادهای مدنی برخاسته از آن شد.
علیزاده ابراز داشت: تسخیر لانه جاسوسی در ابعاد جهانی برای انقلاب این امکان را فراهم آورد تا به اقتدار پوشالی آمریکا پایان دهد.
وی با بیان اینکه انتشار مدارک و اسناد لانه جاسوسی فاز جدیدی در ارائه حرکت انقلابی دانشجویان و مردم بود، خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ایران با این حرکت افکار عمومی جهان را در واکنش انقلابی به تسخیر سفارت آمریکا متقاعد کردند.
فرماندار گچساران بیان داشت: ایران در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری و نظامی با وجود این همه تحریم‌ها به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته که این موفقیت مرهون رشادت‌های شهدای انقلاب در دوران اوایل انقلاب و دوران جنگ تحمیلی است.

*13 آبان گچساران دشمن‌شکن خواهد بود
علیزاده با اشاره به سه حادثه مهم تاریخی تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز دانش‌آموز و سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه، ابراز داشت: این سه واقعه در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.
وی عنوان داشت: مردم شهیدپرور گچساران همچون همیشه با حضور حماسی خود در مراسم روز 13 آبان در روز جمعه بار دیگر با ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی امام راحل (ره) تجدید میثاق می‌کنند و روح استکبارستیزی و سربازی ولایت فقیه را در مقابل چشمان بی‌فروغ استکبار جهانی به نمایش می‌گذارند. 
فرماندار گچساران با بیان اینکه 13 آبان امسال گچساران همچون همیشه دشمن‌شکن خواهد بود، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و در رأس آن امریکا همواره برای کمرنگ کردن آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده‌اند.
علیزاده ابراز داشت: هوشیاری مردم و به‌ویژه جوانان پیرو خط امام سبب بی‌اثر کردن تلاش‌ها، اقدامات و نقشه‌های شوم استکبار جهانی شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول