اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جهرم:

13 آبان تداوم مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه جهرم گفت: 13 آبان تداوم مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است.

13 آبان تداوم مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدصادق شادمند بعد از ظهر امروز در جمع اعضای بسیج دانش‌آموزی این شهرستان اظهار داشت: 13 آبان فرصتی برای روشنگری نسل نوجوان با فرهنگ استکبارستیزی است، تا جوانان در هر سنگری به دفاع از ایران بپردازند.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم افزود: آیین 13 آبان امسال با هدف آگاهی نسل جوان از حرکت بیداری اسلامی که برگرفته از انقلاب اسلامی است، برگزار می‌شود.
وی ابراز داشت: تحلیل حرکت دانشجویان پیرو خط امام (ره)، نگاه رهبری و تسخیرکنندگان لانه جاسوسی، آشنا کردن نسل نوجوان با توطئه‌های استکبار در گذشته و آینده همچنین تبیین نقش دانش‌آموزان در روند پیروزی انقلاب از دیگر اهداف یوم‌الله 13 آبان است.
شادمند خاطرنشان کرد: دلیل عمده سردادن شعارهای مرگ بر استکبار و صهیونیست از سال 57 روحیه ضداستکباری مردم ما است و باید نسل امروز این دلایل مهم را دانسته و از آن آگاه باشند.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم با بیان حضور مقتدرانه دانشجویان و دانش‌آموزان بسیجی در راهپیمایی روز 13 آبان تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان دهنده تداوم مبارزه ملت با استکبار جهانی بوده و وظیفه تمام مردم است تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا بیعت دوباره داشته باشند .
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول