اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امکان‌سنجی شرکت صنعتی فارس خبر داد:

پایان مراحل مطالعاتی ناحیه صنعتی کوار

خبرگزاری فارس: مدیر امکان سنجی و امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از پایان مراحل مطالعاتی ناحیه صنعتی کوار خبر داد.

پایان مراحل مطالعاتی ناحیه صنعتی کوار
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد کاظم اعتماد بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان کوار یکی از شهرستان‌های جدید و تازه تاسیس استان فارس محسوب می‌شود و با توجه به موقعیت ویژه این شهرستان در نزدیکی به کلان‌شهر شیراز و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شیراز به عسلویه لزوم ایجاد ناحیه صنعتی در این شهرستان ضروری است.
وی افزود: با پیگیری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و مسئولان و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی مراحل مطالعاتی ایجاد ناحیه صنعتی کوار در دستور کار قرار گرفت.
اعتماد با بیان اینکه برای ایجاد ناحیه صنعتی کوار زمین به مساحت 50 هکتار در منطقه اکبرآباد در نظر گرفته شده است گفت: با پایان مطالعات امکان سنجی، مدارک و مستندات این ناحیه صنعتی و نتایج مطالعات برای اخذ مصوبه ایجاد ناحیه صنعتی به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حال ارسال است.
مدیر امکان سنجی و امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس اضافه کرد: پس از طی مراحل قانونی مصوبه این ناحیه صنعتی مراحل تملک زمین نیز انجام می‌شود تا به زودی عملیات اجرایی ناحیه صنعتی کوار آغاز شود.
وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان کوار، با ایجاد این ناحیه صنعتی شاهد توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در این شهرستان بشویم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول