اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی صورت گرفت؛

گشایش نمایشگاه دوسالانه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در تبریز

خبرگزاری فارس: چهارمین نمایشگاه دوسالانه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز افتتاح و آغاز به کار کرد.

گشایش نمایشگاه دوسالانه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای آذربایجان‌شرقی، رضا پوررجب مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان در مراسم افتتاح نمایشگاه ضمن ارائه گزارشی با اشاره به این مطلب گفت: در این نمایشگاه که از 11 تا 14 آبان ماه سال‌جاری به مدت چهار روز در سالن امیر کبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز در فضایی به مساحت 6 هزار متر مربع برپاست حدود 70 شرکت از جمله چهار نمایندگی از شرکت‌های خارجی، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی همچنین آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی و شرکت‌های بخش خصوصی فعال در زمینه آب و تاسیسات آب و فاضلاب از دیگر استان‌ها از جمله تهران، آذربایجان‌شرقی و غربی، یزد، کردستان، مازندران، فارس، خراسان و اصفهان حضور دارند. 
وی، در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با عنایت به توجه دولت محترم به مقوله استحصال، ذخیره‌سازی، مصرف بهینه، مدیریت توزیع همچنین محدودیت منابع آب لازم است به دستاوردها و تجارب کسب شده در این صنعت توجه ویژه‌ای شود. 
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان با خوب ارزیابی کردن این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته اظهار کرد: اکثر غرفه‌های موجود در نمایشگاه تخصصی‌تر شده و بیشتر تولیدکنندگان به تولید وسایل کاهنده آب از جمله شیرآلات الکترونیکی و مکانیکی رو آورده‌اند و این نشان‌دهنده این است که تولیدکنندگان به مقوله آب و مصرف بهینه همچنین صرفه‌جویی در مصرف آب اهمیت می‌دهند. 
پوررجب، در خصوص اهمیت برپایی این نمایشگاه در تبریز گفت: با توجه به اینکه تبریز یکی از قطب‌های مهم صنعتی در کشور به شمار می‌رود، برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها در تبریز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که برگزاری آن فرصت خوبی است برای تولیدکنندگان که بتوانند تولیدات خود را در معرض دید مردم، متخصصان، موسسات و شرکت‌های معتبر و فعال در زمینه آب قرار دهند. 
وی، در خصوص نحوه حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه تصریح کرد: در این نمایشگاه طراحی و ساخت تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب، شبکه‌های آبیاری، سیستم‌های آبیاری تحت فشار و قطره‌ای، انواع لوله‌های پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن،PVC ،GRP، انواع اتصالات چدنی، چند لایه، انواع پمپ‌های سانتریفیوژ، شناور، فشار قوی، دستگاه‌های کلرزنی، جوش لوله فولادی و لوله‌های پلی‌اتیلن، کنتورهای آب، دستگاه‌های اندازه‌گیری و ابزار دقیق همچنین احداث مخازن آب و مخازن تحت فشار در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند. 
بعد از افتتاح چهارمین نمایشگاه دوسالانه آب و تاسیسات آب و فاضلاب،احمد علیرضا بیگی استاندار آذربایجان‌شرقی و هیئت همراه از کلیه غرفه‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه بازید کردند. 
در ادامه استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن تشکر و قدردانی از رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان و برگزارکنندگان این نمایشگاه در غرفه شرکت آبفای استان حضور یافته و از نزدیک با دستاوردها، عملکرد شرکت همچنین اختراعات به دست آمده توسط مخترعان این شرکت آشنا شدند. . 
در غرفه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی واحدهای آزمایشگاه آب، واحد تحقیقات و امور مشترکان حضور فعال دارند. 
همچنین واحد امور مشترکان شرکت با امکانات لازم در محل غرفه حاضر و نسبت به ارائه خدمات مربوط به مشترکان اقدام می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول