اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد:

فعالیت 6 هزار واحد صنعتی در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و پشتیبانی نیروی انسانی استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از 6 هزار واحد صنعتی در این استان فعال است.

فعالیت 6 هزار واحد صنعتی در خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا عبدالملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تولید بیش از 200 هزار واحد خودرو در سال و تامین 33 درصد قطعه در کشور از دیگر توانمندی‌های خراسان رضوی در عرصه صنعت به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: وجود 150 واحد دانشگاهی و 230 هزار نفر دانشجو، بیانگر این است که خراسان رضوی می‌تواند توانمندی‌های علمی خود را هم با ملت افغانستان به اشتراک بگذارد.
معاون توسعه و پشتیبانی نیروی انسانی استاندار خراسان رضوی به برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در افغانستان اشاره کرد و افزود: با ولایت هرات با توجه به مشترکات متعدد دو استان خراسان رضوی و هرات آمادگی استان را برای ارائه خدمات فنی و مهندسی در افغانستان و استان هرات اعلام کردیم.
وی تاکید کرد: وجود صنایع مختلف در خراسان رضوی سبب شده تا این استان آمادگی کامل برای ساخت هراتی ‌آباد و توسعه یافته را داشته باشد.
وی بیان داشت: خراسان رضوی هشت درصد از عرصه کشور را به خود اختصاص داده و به تنهایی دارای 50 درصد از فضای اقامتی کشور است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول