اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حراست پالایشگاه جم خبر داد:

آموزش تیراندازی نیروهای حراست صنعت نفت در جم

خبرگزاری فارس: رئیس حراست پالایشگاه جم از آموزش تیراندازی نیروهای حراست صنعت نفت خبر داد.

آموزش تیراندازی نیروهای حراست صنعت نفت در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، ابراهیم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حراست از مهم‌ترین بخش‌های هر سازمان و نهاد است و تامین امنیت و فراهم کردن شرایط امن و آرام توسط حراست انجام می‌شود.
وی افزود: در پالایشگاه جم شاهد حضور مثبت و سازنده حراست بوده‌ایم و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و با رویکردی ارزشی شاهد رضایت خاطر کارکنان از عملکرد حراست هستیم.
رئیس حراست پالایشگاه جم از آموزش تیراندازی نیروهای حراست صنعت نفت خبر داد و خاطر نشان کرد: به منظور آشنایی کامل نیروهای حراست صنعت نفت با تیراندازی این دوره برای تمام کارکنان حراست صنعت نفت در محل پالایشگاه جم برگزار شده است.
حسین‌آبادی از اجرای تیراندازی سالیانه صنعت نفت در این پالایشگاه خبر داد و تصریح کرد: اجرای این تیراندازی، سالانه توسط سازمان حراست وزارت نفت برنامه‌ریزی می‌شود که حراست شرکت پالایش گاز فجر جم به عنوان هماهنگ‌کننده و میزبان، میدان تیر این پالایشگاه را برای اجرای این امر اختصاص داده است.
وی افزود: سطح برگزاری اجرای تیراندازی و آموزش نیروهای حراستی در این دوره بسیار خوب گزارش شده و انتظار می‌رود نیروهای حراست از فرصتی که برای آنها ایجاد شده در راستای بالا بردن ضریب آمادگی دفاعی خود از تاسیسات حیاتی کشور، نهایت استفاده را ببرند.
رئیس حراست شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: با توجه به اینکه کارکنان حراست در مواقع ضروری با اسلحه سروکار دارند، آموزش تیراندازی به آنها برای استفاده از اسلحه، امری ضروری است.
وی به اهمیت تیراندازی در دین مبین اسلام اشاره و اضافه کرد: پیامبر بزرگ اسلام (ص) همواره به این مسئله اشاره داشته و از آموزش تیراندازی به عنوان یکی از حقوق فرزند بر والدین یاد شده است.
حسین‌آبادی بالا بردن ضریب آمادگی دفاعی نیروهای حراست برای دفاع همه جانبه از تاسیسات پالایشگاه‌ها را از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی دانست.
وی اذعان داشت: میدان تیر شرکت پالایش گاز فجر جم در سال 1386 با امکانات موجود در این پالایشگاه توسط پرسنل حراست ساخته شده و استانداردهای لازم برای آموزش نیروهای حراستی را دارد.
حسین‌آبادی یادآور شد: باید دست به دست هم بدهیم و در سال جهاد اقتصادی برای رشد و توسعه پالایشگاه جم اهتمام ورزیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول