اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

بیشتر مشکلات صنعتگران به دستگاه‌‌های اجرایی برمی‌گردد

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه این شرکت از هرگونه حمایت از صنعتگران در چارچوب قانون دریغ نمی‌کند، گفت: حل بسیاری از مشکلات صنعتگران مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است.

بیشتر مشکلات صنعتگران به دستگاه‌‌های اجرایی برمی‌گردد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی هاشمی بعد از ظهر امروز در بازدید یکی از نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی از شهرک بزرگ صنعتی شیراز با بیان اینکه حل بسیاری از مشکلات صنعتگران مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است، اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز هرگونه حمایتی که در چارچوب قانون باشد را در این زمینه انجام می‌دهد.
هاشمی افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود در قبال بخش صنعت این استان عمل کنند بخش بسیاری از مشکلات صنعتگران حل می‌شود که در این زمینه در دو سال اخیر شاهد ایجاد تعامل مناسب در این استان هستیم که امید است با تداوم این حمایت‌ها مشکلات صنعتگران به حداقل برسد.
وی با بیان اینکه شهرک صنعتی بزرگ شیراز یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود گفت: هم‌اکنون در این شهرک صنعتی770 واحد صنعتی با اشتغال 11 هزار نفر مشغول به فعالیت است که 56 درصد از واحدهای صنعتی، 75 درصد واحدهای در حال ساخت و ساز و 57 درصد اشتغال موجود در شهرک‌های صنعتی فارس در این شهرک مستقر است.
هاشمی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و موقعیت ویژه شهرک صنعتی بزرگ شیراز، در دو سال گذشته شاهد توسعه کیفی در این شهرک هستیم تا این شهرک که یکی از قطب‌های صنعتی استان فارس محسوب می‌شود با مشکل کمتری مواجه شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول