اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صنعت ساری:

باشگاه فوتبال صنعت ساری پول و کادر مدیریتی ندارد

خبرگزاری فارس: سرمربی صنعت ساری گفت: صنعت ساری تنها تیم مظلوم لیگ آزادگان است که در حال حاضر نه پول دارد و نه مدیریتی که بتوان کادر فنی و بازیکنان به آن دل ببندند.

باشگاه فوتبال صنعت ساری پول و کادر مدیریتی ندارد
رضا تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بازی سخت و دشواری را در برابر یکی از تیم‌های خوب و باانگیزه کشور که سابقه چندین دوره در لیگ برتر کشور را نیز دارد در ساری باید برگزار کنیم.
تقوی بیان داشت: لیگ پنج هفته‌ای است که آغاز شد ولی هنوز مشکل مالی و مدیریت باشگاه صنعت ساری برطرف نشد و همچنان به قوت خود باقی است.
سرمربی صنعت ساری در ادامه تصریح کرد: به تعصب و غیرت بازیکنانم ایمان دارم که با توجه به مشکلات زیاد مالی که دارند همچنان باانگیزه در مسابقات حاضر می‌شوند و فقط برای موفقیت تیم وارد بازی می‌شوند.
وی گفت: برخی از بازیکنان صنعت متاهل و تشکیل خانواده دادند و به عنوان یک پدر احساس مسئولیت دارند که باید هر طوری که شده خرج و هزینه آنان برآورده شود.
تقوی درباره تیم مهمان این هفته تصریح کرد: ابومسلم باشگاه بزرگی است که دارای بازیکنان و کادر فنی باتجربه و با‌سابقه‌ای است و بازی کردن در مقابل این تیم مشکل است.
این سرمربی عنوان کرد: بازیکنان صنعت فقط برای کسب سه امتیاز وارد میدان می‌شوند تا به نوعی با این پیروزی روند به رشدی را در لیگ داشته باشند.
تقوی ابراز داشت: بازیکنان برای حضور در این دیدار تمرینات و بدن‌سازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و با آمادگی کامل بدنی برای کسب دومین پیروزی در برابر ابومسلم قرار می‌گیرند.
سرمربی صنعت ساری تصریح کرد: تیم با توجه به دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان زیر نظر اداره ورزش و جوانان ساری اداره می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: صنعت ساری تنها تیم مظلوم لیگ آزادگان است که در حال حاضر نه پول دارد و نه مدیریتی که بتوان کادر فنی و بازیکنان به آن دل ببندند.  
تقوی در پایان اذعان داشت: تیم صنعت ساری ترکیبی کاملا جوان و بازیکنانش هم اهل مازندران هستند که اگر مشکلات و حاشیه‌ها از تیم دور شود با همین ترکیب می‌توانیم جزو شش تیم بالای جدول در گروه خود باشیم.
به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در روز چهارشنبه یازدهم آبان از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدا ساری میزبان ابومسلم خراسان است.
صنعت ساری هم‌اکنون از دو بازی خود با یک پیروزی و یک شکست دارای سه امتیاز بوده و در رده هفتم جدول چهارده تیمی در گروه اول این مسابقات جای دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول