اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

فراهم بودن زیرساخت‌های نواحی صنعتی مردودشت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در دو سال اخیر شاهد توسعه زیرساخت‌ها و امکانات زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان مرودشت بوده‌ایم.

فراهم بودن زیرساخت‌های نواحی صنعتی مردودشت
به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، علی همت بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی و حل مسائل و مشکلات شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هم‌اکنون در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت زیربناها و امکانات لازم برای سرمایه‌گذاری فراهم شده و این شهرک صنعتی یک شهرک صنعتی کامل است.
وی افزود: در دو سال اخیر 16میلیارد ریال اعتبار صرف انجام طرح‌های عمرانی در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت یکی از مهم‌ترین طرح‌های زیربنایی است که برای اجرای آن بیش از 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و به زودی با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره‌برداری می‌رسد و با بهره‌برداری از آن ظرفیت تهیه روزانه 320 مترمکعب فاضلاب به وجود می‌آید.
همت ادامه داد: علاوه بر آن برای اجرای طرح‌هایی نظیر شبکه برقرسانی، مخزن هوایی و زمینی و شبکه توزیع آب نیز حدود 4 میلیارد ریال نیز هزینه شده است.
وی همچنین گفت: با توجه به مشکل کمبود آب آشامیدنی در این شهرک صنعتی نیز عملیات حفر یک چاه و همچنین شبکه توزیع آب با اعتبار 5،2 میلیارد ریال انجام و در آستانه بهره‌برداری قراردارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین با بیان اینکه شهرک صنعتی فتح آباد با مشکل افت ولتاژ برق و کاهش فشار گاز رو به رو است تصریح کرد: حل این مشکل نیازمند همکاری شرکت‌های برق منطقه فارس و گاز است تا با ایجاد خط دومداره انتقال برق و همچنین افزایش ظرفیت انتقال گاز این مشکلات برطرف شود.
همت همچنین با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی انجیره مرودشت نیز حفر یک چاه و احداث شبکه توزیع آب و مخزن با اعتبار 2 میلیارد ریال انجام شده است خاطرنشان کرد: این طرح نیز در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.
وی در ادامه بیان داشت: برای اجرای طرح شبکه روشنائی شهرک صنعتی انجیره نیز طراحی انجام و با انتخاب پیمانکار این طرح به زودی با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال آغاز می‌شود.
همت افزود: با تعامل و هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرائی شاهد توسعه زیرساخت‌ها و در نتیجه توسعه صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مرودشت می‌شویم.
محمد حسینی فرماندار مرودشت نیز با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در زمینه توسعه زیر ساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مرودشت گفت: در یک سال اخیر شاهد شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح‌های عمرانی بوده‌ایم.
در این جلسه مقرر شد برای حل مشکل آب، برق و گاز در شهرک‌های صنعتی انجیره و فتح آباد جلسه‌ای با حضور مدیران استانی، مسئولان شهرستان و نماینده مجلس برگزار شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول