اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گیلان:

بصیرت فریضه‌ای واجب است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری گیلان گفت: با توجه به فتنه‌های دشمنان، داشتن بصیرت فریضه‌ای واجب است.

بصیرت فریضه‌ای واجب است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد جواد حشمتی ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین دوره غیرتمرکزی پلیس، شناخت بصیرت را موجب حرکت در مسیر ترسیمی دانست و اظهار داشت: ماموریت پلیس استقرار و اکمال امنیت در جامعه بوده و درک درست از واقعیات وظایف پلیس را در این راستا آسان می‌کند.
وی برگزاری دوره بصیرت را از ضروریات امروز جامعه خواند و گفت: تبیین مسائل روز توسط پلیس از منویات مقام معظم رهبری است.
رئیس کل دادگستری گیلان، پلیس را تابع ولایت رهبری معرفی کرد و افزود: پلیس در حوادث منتظر تعبیر و تفسیر نمی‌ماند و در خطوط ترسیمی که تابعیت از ولایت معظم فقیه است حرکت می‌کند.
وی، پلیس را در مرحله بالایی از رشد و بالندگی در جامعه معرفی کرد و بیان داشت: استمرار و برگزاری این دوره‌ها نشان و تاییدی از رشد و بالندگی پلیس است.
حشمتی با اشاره به فتنه‌های پس از ارتحال پیامبر اکرم (ص) و فتنه سال 88 و هجمه‌های تبلیغاتی دشمن، یادآور شد: بصیرت برای همه ما حائز اهمیت بوده و فریضه‌ای واجب است زیرا دشمن از دشمنی‌های خود کوتاه نمی‌آید.
وی با اشاره به مقاومت و دفاع هشت ساله جنگ تحمیلی ایران ابراز داشت: دشمنان عظمت ایران را دیده و اکنون تنها روزنه‌ آنها از طریق فرهنگ و رسانه است.
این مسئول با بیان اینکه دشمن بسیاری از اوقات از زبان دوست برای مقاصد خود استفاده می‌کند، گفت: مقابله با این افراد وظیفه ما را خطیر کرده و اقدام‌های ما باید در راستای قانون باشد.
وی افزود: امیدواریم با پاسداری از ارزش‌ها، انقلاب اسلامی به صاحب اصلی‌اش حضرت مهدی موعود(عج) محول شود.
فرمانده انتظامی گیلان نیز در این مراسم هدف از برگزاری دوره غیر تمرکزی بصیرت پلیس را اجرای منویات مقام معظم رهبری در رویکرد خودشناسی، خودسازی و معنوی پلیس برای خدمتگزاری به جامعه عنوان کرد.
ابراهیم قائد رحمتی به اهمیت برگزاری دوره غیرتمرکزی بصیرت پلیس استان اشاره کرد و افزود: عملی کردن دروس فراگرفته، تسهیل در خدمتگزاری ایجاد می‌کند و رضایت‌مندی مردم را به دنبال دارد.
وی با اشاره به رویکرد معنوی این دوره که از گستردگی خاصی برخوردار است، خاطرنشان کرد: این بنیه دینی و اعتقادی که در بهره‌مندی از استادان و آیات عظام کسب شده، ضرورتی برای فعالیت‌های پلیس است.
فرمانده انتظامی گیلان، برخورد با ناهنجاری‌ها را یکی از وظایف پلیس دانست و ابراز داشت: مواجهه با ناهنجاری‌ها احتمال تاثیرگذاری در روح و روان را ایجاد کرده و برگزاری این دوره از تاثیرات منفی را از بین برده و موجب پالایش روح و روان می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول