اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو و چالدران:

روحیه بسیجی بودن بین جوانان تقویت شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماکو و چالدران گفت: باید بین جوانان روحیه بسیجی بودن و بسیجی‌وار زیستن تقویت شود.

روحیه بسیجی بودن بین جوانان تقویت شود
سلیمان جعفرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ماکو با اشاره به اینکه هم‌اکنون در هفته بسیج دانش‌آموزی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: اخلاق و رویکرد بسیجی چیزی جز تعهد به نظام اسلامی و مجاهدت برای زنده نگه داشتن آرمان شهدا و همت کردن برای عظمت کشور نیست پس باید از طریق الگو قرار دادن شهدای بسیجی برای نوجوانان و جوانان همچنین تربیت درست‌شان، آنها را در این مسیر قرار دهیم.
وی تصریح کرد: در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و از بدو تاسیس، نیروهای بسیجی همیشه و همه جا با پیروی از امام خمینی (ره) سپس مقام معظم رهبری در راستای مجد و عظمت کشور گام‌های بسیار بلندی برداشته و به توفیق‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دسترسی پیدا کرده‌اند به طوری که شکل‌گیری بسیج با عنوان‌های بسیج سازندگی، بسیج حقوقدانان، بسیج اساتید و ... در این راستا بود.
این مسئول به لزوم حفظ وحدت بین مردم در این برهه از تاریخ اشاره کرد و گفت: دشمنان ما از هر فرصتی برای ایجاد انشقاق بین ملت‌ها نهایت استفاده را می‌کنند چرا که هم‌اکنون جهان اسلام در امور سیاسی و اجتماعی تجربه‌های ارزشمند و دلنشینی را در حال تجربه کردن است پس با توجه به اینکه اغلب جنبش‌های شکل گرفته انقلاب ملت ما را برای حرکت‌های خود الگو قرار دادند، مردم ما باید در راستای حفظ اتحاد خود و صیانت از حکومت اسلامی بیش از بیش تلاش کنند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه موقعیت فعلی کشور ما به هیچ عنوان قابل مقایسه با سال‌های نخست انقلاب نیست، ادامه داد: ملت در امور علمی، صنعتی، دفاعی و ...  تحول‌های زیادی را خلق کردند که همه این توفیق‌ها در سایه استقرار نظام اسلامی و پیروی از رهبری فرزانه به دست آمده است از این رو باید برای شتاب گرفتن این پیشرفت‌ها برنامه‌ریزی شود.
وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از سال جهاد اقتصادی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: در نیمه نخست سال برای جامه عمل پوشاندن به این شعار مسئولان دستگاه‌های اجرایی در راستای برنامه‌ریزی و آغاز اقدامات متعدد وارد عمل شدند ولی انتظار می‌رود که در نیمه دوم سال برای تحقق بخشیدن به انتظارات مقام معظم معظم رهبری نتایج این تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به طور عینی در همه عرصه‌ها اعم از دانشگاه، صنعت، معدن و ...دیده شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول