اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه جشنواره تابستانه کاشان صورت گرفت؛

تقدیر از 300 قرآن‌آموز برتر در کاشان

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره تابستانه قرآنی شهرستان کاشان با تقدیر از 300 نفر از برترین‌های این جشنواره طی مراسمی به کار خود پایان داد.

تقدیر از 300 قرآن‌آموز برتر در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مسئول برگزاری دومین جشنواره قرآنی تابستانه کاشان چهارشنبه شب در این مراسم گفت: در این جشنواره قرآنی 10 هزار نفر قرآن‌آموز در 500 کلاس قرآنی و در رشته‌های مختلف شرکت کردند.
سعید اکرمی افزود: این تعداد قرآن‌آموز پس از پایان دوره آموزشی در رشته‌های حفظ،‌ قرائت، مفاهیم، نقاشی قرآنی،‌ ترتیل و اذان به رقابت پرداختند.
وی در ادامه، طرح یکساله تدبر در قرآن، طرح تربیت مربی قرآن کریم، همایش‌های آسیب‌شناسی فرهنگی اجتماعی و نقاشی قرآنی را از جمله برنامه‌های ستاد قرآن مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان برشمرد.
عضو هیئت مدیره مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان تصریح کرد: در طرح تدبر در قرآن هر ماه سوره‌ای از قرآن انتخاب و به صورت مسابقه در سطح شهرستان توزیع شد و هر ماه حدود 100 نفر برنده پلاک طلا، نرم‌افزارهای قرآنی، یک کمک هزینه کربلا و دو کمک هزینه مشهد مقدس اهدا شد.
به گفته وی در پنج ماه نخست سال سوره‌های حجرات، تغابن، صف، حدید و حشر مورد تدبر قرار گرفت و حدود 22 هزار نفر پاسخ صحیح ارسال کرده و به آنها جوایز سفر به مکه مکرمه، کربلای معلی، مشهد مقدس و صدها جوایز ارزنده اهدا شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در پایان مراسم اختتامیه دومین جشنواره تابستانه قرآنی شهرستان کاشان که با حضور مهمانان لشکری و کشوری و مسئولان شهرستان و همراه با اجرای تواشیح و تلاوت قرآن توسط رضا گلشاهی قاری نوجوان برگزار شد، به چهار نفر از نفرات برتر این جشنواره با قید قرعه کمک هزینه سفر به خانه خدا، به پنج نفر کمک هزینه کربلا معلی، به هشت نفر کمک هزینه مشهد مقدس و 14 پلاک طلا اهدا شد و از کانون‌های الغدیر، شجره طیبه، مهدیه، ریحانه النبی راوند، علی‌بن موسی‌الرضا (ع)، هدایت، نسیم انس، کوثر، توحید، مسجد الحسین و کوثر النبی به عنوان کانون‌های برتر فرهنگی شهرستان کاشان تقدیر شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول