اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی خبر داد:

شرکت 140 نفر در مسابقات قرآن کریم خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از شرکت 140 نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم خبر داد.

شرکت 140 نفر در مسابقات قرآن کریم خراسان شمالی
حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این دوره از مسابقات در قالب سی‌ و چهارمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم مرحله استانی در بخش بزرگسالان و شکوفه‌ها طی هفته آینده در بجنورد برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو رده سنی برادران و خواهران برپا می‌شود، افزود: در این مسابقات قاریانی از 7 شهرستان خراسان شمالی شرکت دارند.
مهدوی‌پور با بیان اینکه مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم خواهران در موسسه دارالقرآن عترت برگزار می‌شود، اظهار داشت: این برنامه فرهنگی برای برادران شرکت کننده در مسابقات در محل سالن اداره کل پست استان برپا خواهد شد.
به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، افراد برتر این مسابقات برای شرکت در مرحله کشوری راه خواهند یافت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تعمیر و مرمت 145 مسجد خراسان شمالی از برنامه‌های امسال این اداره کل به شمار می‌رود، افزود: بر همین اساس تعمیر و مرمت دست کم 100 مسجد در این استان اجرایی شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی همچنین از ساخت 20 مسجد در سطح این استان خبر داد و گفت: این فضاها با صرف 2 میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است که پیش بینی می‌شود تعدادی از آن‌ها تا پایان امسال تکمیل شود.
وی با اشاره به اینکه تعمیر 20 بقعه متبرکه در این استان نیز وارد فاز اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: اوقاف و امور خیریه استان برای بازسازی و تعمیر این بقاع متبرکه یک میلیارد ریال اعتبار را اختصاص داده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول