اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذر ماه انجام می‌شود؛

برگزاری مسابقه مفاهیم قرآن در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: در آذر ماه سال جاری مسابقه مفاهیم قرآن کریم در سیستان ‌و بلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه مفاهیم قرآن در سیستان‌وبلوچستان
حجت‌الاسلام منصور هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: سازمان اوقاف در راستای ترویج مفاهیم قرآنی و آشنایی اقشار مختلف جامعه با مفاهیم و تفسیر قرآن اقدام به برگزاری مسابقات رشته مفاهیم تخصصی قرآن کریم می‌کند.
وی افزود: با بررسی‌های انجام شده از سوی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و با نظارت علمی حجت‌الاسلام کلباسی و ستاد عالی کانون های مساجد کتاب تفسیر همراه منبعی مناسب و قابل استفاده برای برگزاری این آزمون مشخص شده است.
هاشمی ادامه داد: مسابقه مفاهیم تخصصی قرآن کریم در زاهدان، زابل و ایرانشهر برگزار می‌شود و زمان برگزاری آزمون در آذر ماه خواهد بود.
مدیر‌کل اوقاف وامورخیریه سیستان و بلوچستان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت رایگان کتاب نفیس تفسیر همراه که مرجع مسابقه مفاهیم است به یکی از ادارات اوقاف و امورخیریه در این استان مراجعه کنند.
وی بیان کرد: مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و جوایز ارزشمندی از جمله کمک هزینه سفر حج عمره و عتبات عالیات برای برگزیدگان مرحله شهرستانی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول